CPI AS REVOLTAS

A Carballa, núm. 17, Cesullas

15115 Cabana de Bergantiños (A Coruña)

cpi.asrevoltas@edu.xunta.es

Fondo de libros 20-21

ORDE do 6 de maio de 2021 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2021/22 (código de procedemento ED330B).

DOG

Anexo I e II

Plan de igualdade

Plan de igualdade 2020-2021 aprobado polo Claustro e o Consello Escolar.

Listaxe definitiva do alumnado admitido para o curso 2021/2022

Pódese consultar a listaxe definitiva do alumnado admitido neste centro para o curso 2021/2022 na aplicación admisionalumnado, identificándose previamente co certificado dixital ou a chave 365. Ademais, esta listaxe está dispoñible no taboleiro de anuncios situado no interior do centro (en fronte da conserxería).

Admisión de alumnado para o curso 2021/2022

O prazo de presentación de solicitudes para a admisión do alumnado no curso 2021/2022 será do 01.03.2021 ata o 22.03.2021 (ambos incluídos). Só terá que presentar a solicitude de admisión o novo alumnado que pretenda iniciar estudos en calquera nivel e curso que se imparte no centro, é dicir, que o alumnado matriculado no centro neste curso 2020/2021 non terá que presentar a solicitude de admisión.

Estas solicitudes de admisión poderanse presentar a través da aplicación admisionalumnado ou de forma presencial na secretaría do centro docente. No caso de presentalas na secretaría do centro, deberase solicitar cita previa no teléfono 881880283 ou no correo electrónico cpi.asrevoltas@edu.xunta.gal.

Nos ficheiros adxuntos achégase o modelo de solicitude de admisión e información sobre este procedemento.

Distribución de máscaras ao alumnado de primaria e de ESO

Publícanse as instrucións e a orde que regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado de primaria e de ESO.

Acordo Consello da Xunta familiares convivintes colaboradores do comedor

Publícase o acordo do Consello da Xunta polo que os familiares convivintes co alumnado poden realizar tarefas de colaboración no comedor escolar.

Protocolo para casos sospeitosos de COVID-19

Publícase no ficheiro adxunto un resumo do protocolo de vixilancia e control epidemiolóxico fronte ao virus SARS-CoV-2 (COVID-19) no ámbito educativo non universitario de Galicia (anexos 1 e 2).

Poden consultar o documento completo aquí.

Plan de adaptación á situación COVID-19

Publícase no ficheiro adxunto o Plan de adaptación á situación COVID 19 para este curso 2020/2021.