CMUS Profesional Manuel Quiroga (Pontevedra)

Alumnado - Acceso Aula virtual 2023/24

por Coordinación TIC -

Para acceder á aula virtual 2022/23, o teu nome de usuario é o número de expediente académico. Se eres antigo alumno, podes seguir empregando o mesmo contrasinal que estabas empregando ata o de agora. Se eres novo usuario da aula virtual, terás un contrasinal provisional e no primeiro acceso o sistema pedirache que realices un cambio obrigatorio.

ANTIGOS ALUMN@S

Usuario: nº de expediente

Contrasinal: o mesmo que o do curso anterior (se non lembras o contrasinal, podes crear un novo premendo en “Esqueceu o seu nome de usuario ou o contrasinal?”)

NOVOS ALUMN@S