CMUS Profesional Manuel Quiroga (Pontevedra)

Actualización Aula Virtual 2021/22

por Coordinación TIC -

Infórmase que Coordinación TIC está a levar a cabo tarefas de actualización da aula virtual, un proceso que se iniciou o 16 de setembro e que se prolongará ata finais de setembro/inicio de outubro, unha vez finalice a matriculación do alumnado e as listaxes de clase sexan definitivas.

As tarefas que se están a realizar son:

- Migración dos cursos do ano pasado á categoría "Histórico 2020/21"

- Creación da árbore de categorías para o curso 2021/22

- Actualización da base de datos de usuarios para o curso 2021/22

- Modificación da portada de entrada á aula virtual, incluíndo un menú lateral na zona dereita e unha sección de novas e avisos na área principal.

- Actualización de documentación para profesorado e alumnado relativa ao funcionamento e uso da aula virtual.

Calquera dúbida, podedes dirixirvos a Coordinación TIC, a través do correo aulavirtual[arroba]conservatoriomanuelquiroga.gal, ou presencialmente no conservatorio, previa cita, os luns de 20:00-21:00 horas.

Presentacións Grao Elemental e Profesional

por Coordinación TIC -

As presentacións e elección de horarios do grao elemental e do grao profesional terán lugar o martes 21 e o mércores 22 de setembro de 2021, segundo o procedemento indicado na páxina web do conservatorio: https://www.conservatoriomanuelquiroga.gal

Ademais, este luns 20 publicaranse as listaxes definitivas das materias grupais, asignación de profesorado e cadros de dispoñibilidade horaria.

O inicio das clases será o xoves 23 de setembro de 2021.

Máis info en https://www.conservatoriomanuelquiroga.gal

Bo inicio de curso!

Aula virtual 2021/22

por Coordinación TIC -

Infórmase que nestes días estase a proceder á actualización da aula virtual para o curso 2021/22.

As aulas do curso 2020/21 deixarán de estar activas de maneira progresiva nos vindeiros días.