Reserva de praza curso 2024-2025

Entre o 2 e o 31 de maio podes facer a reserva de praza no conservatorio completando o formulario.

No caso de estar interesado en máis dun instrumento poderá realizarse máis dunha solicitude.
Os nen@s de 6 anos escollerán música e movemento.
Os nen@s de 7 anos poden escoller música e movemento ou un instrumento.
De 8 anos en diante escollerase un instrumento.

Os nen@s de 6 e 7 anos escollerán preparatorio.
Os que escolleron percusión no apartado anterior deben seleccionar curso monográfico.

Deixa o teu comentario, dúbida ou pregunta.

Acepto o tratamento dos meus datos nos termos abaixo indicados, coa finalidade de xestionar a miña solicitude de praza e confirmo ter lido e aceptada a política de privacidade.

Información básica sobre protección de datos de carácter personal

En cumprimento do Regulamento Europeo de Protección de Datos infórmase ao interesado do seguinte

Concello de A Guarda titular do Conservatorio elemental de Música de A Guarda

Finalidade
Tramitación e xestión administrativa e comunicación de información, sobre a reserva de praza e os servizos educativos e probas do Conservatorio Elemental de Música de A Guarda.

Lexitimación
Consentimento da persoa interesada, interese da persoa solicitante e propio.

Cesións
Non se cederán os datos a terceiros, salvo a o seu consentimento expreso ou as excepción previstas pola normativa vixente.

Dereitos
Acceso, rectificación, supresión e dereito ao esquecemento, limitación do tratamento, portabilidade, oposición, reclamación ante a AEPD e non ser obxecto de elaboración de perfiles.
Dereito a revocar o consentimento prestado.

+ info.
Na Política de Privacidade