EDUGAL. Oferta de educación e formación de Galicia

O Valentín Paz Andrade volve a estar presente neste evento para dar a coñecer a alumnado doutros centros e familias, a oferta formativa. Mostramos exemplos do equipamento tecnolóxico actualizado do que dispoñemos para ofrecer unha formación eficaz.

Especialmente quixemos destacar aquela formación máis descoñecida para o posible alumnado, pero que ten unha proxección profesional de primeira orde. Neste caso os principais protagonistas, xunto co simulador de soldadura e robot ABB, foron o Ciclo Superior de Programación da Produción en Moldeo de Metais e Polímeros e o Curso de Especialización en Fabricación aditiva.

O Conselleiro de Educación e a directora Xeral de FP, visitaron os noso Stand interesandose polo simulador e robot de soldadura, e polas posibilidades da impresión en 3D.