Novas de interese

Cursos AFD 2020. Accións Formativas para Desempregados

No CIFP Manuel Antonio impártense cursos AFD - Accións Formativas para Desempregados organizados polo Ministerio de Trabajo, Migración y Seguridad Social, a Consellería de Economía, Emprego e Industria e a Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional. Estes cursos perseguen o obxectivo mellorar o itinerario formativo das persoas, prioritariamente, desempregadas, co fin de aumentar as oportunidades para a súa inserción laboral.

Listaxes definitivas e adxudicación das bolsas Erasmus+ para o alumnado inscrito no proceso Erasmus 2019/2020

Publícanse as listaxes definitivas e adxudicación de bolsas Erasmus+ para alumnado de CM, ZM, CS e ZS do CIFP Manuel Antonio. Ver ficheiros adxuntos.

Acreditación de competencias. Convocatoria 2020

Publicada a Orde do 29 de novembro de 2019 pola que se convoca o proceso de ACREDITACIÓN DE COMPETENCIAS profesionais adquiridas a través da experiencia laboral, na Comunidade Autónoma de Galicia, en determinadas unidades de competencia do Catálogo nacional de cualificacións profesionais (código de procedemento ED517B)

Publicación do baremo provisional do alumnado inscrito no proceso ERASMUS+

No documento adxunto podes acceder as puntuacións provisionais do alumnado inscrito no proceso Erasmus+ para ciclos medios e superiores (ZM/CM/ZS/CS).

Listaxes de alumnado inscrito Erasmus 2019. Calendario de probas lingüísticas

Publícanse as listaxes do alumnado inscrito no proceso Erasmus 2019, tanto nos CM/ZM coma no