Novas de interese

Periodo de reclamación das cualificacións finais de módulos

Informamos que o periodo de reclamación das cualificacións finais para o alumnado que tivo a avaliación final extraordinaria ou previa á FCT no mes de marzo. Pode presentar reclamación no periodo de dous días que serán o 25 e 26 de marzo de 2021.

• PRESENCIALMENTE: Na secretaría do centro, a través do modelo que se facilitará
  • TELEMATICAMENTE: A través desta mesma web no apartado "Procesos en liña", na seguinte ligazón

Periodo de reclamación das cualificacións finais de módulos

Informamos que o periodo de reclamación das cualificacións finais para o alumnado que tivo a avaliación final no pasado mes de decembro. Pode presentar reclamación no periodo de dous días que serán o 11 e 12 de xaneiro de 2021, ou ben dende o momento que o/a titor/a, comunique ás cualificacións.

Certame galego de Creadores Novos: Xuventude Crea 2020

A Consellería de Política Social convoca o Programa Xuventude Crea nas seguintes especialidades:

xuventudecrea.2020

Artes plásticas, Banda deseñada, Cociña, Creación de videoxogos, Danza moderna, Deseño de xoias, Fotografía, Graffiti, Moda, Música, Novela curta, Poesía, Teatro, Videocreación. Por tanto, establécense dúas categorías novidosas con respecto a edicións pasadas, que son Creación de videoxogos e Novela curta. Se queres participar, aquí podes revisar as bases do certame

prazo de presentación de solicitudes estará aberto ata o día 19 de agosto de 2020

Cursos AFD 2021. Accións Formativas para Desempregados

No CIFP Manuel Antonio impártense cursos AFD - Accións Formativas para Desempregados organizados polo Ministerio de Trabajo, Migración y Seguridad Social, a Consellería de Economía, Emprego e Industria e a Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional. Estes cursos perseguen o obxectivo mellorar o itinerario formativo das persoas, prioritariamente, desempregadas, co fin de aumentar as oportunidades para a súa inserción laboral. Este ano 2021, impártiranse no noso centro educativo os seguintes cursos, todos de Nivel 2:
  • HOTR0508 Servizos de bar e cafetaría (Inicio: 01.03.2021-fin:17.09.2021)
  • HOTR0408 Cociña (Inicio 22.02.2021 - fin: 25.09.2021)
  • INAF0108  Panadaría e bolaría (Inicio 24.02.2021 - fin: 16.07.2021)
  • SANT0108 Atención sanitaria a múltiples vítimas e catástrofes (inicio: 22.02.2021 - fin: 25.06.2021).

Actividades Formativas para desempregados, mais información pulsando aquí

Listaxes definitivas e adxudicación das bolsas Erasmus+ para o alumnado inscrito no proceso Erasmus 2019/2020

Publícanse as listaxes definitivas e adxudicación de bolsas Erasmus+ para alumnado de CM, ZM, CS e ZS do CIFP Manuel Antonio. Ver ficheiros adxuntos.