Coordinación de Programas internacionais

APERTURA DO PROCESO DE INSCRICIÓN PARA BOLSAS ERASMUS + E CONVOCATORIA DE CHARLAS INFORMATIVAS

Dende o mércores 14 de outubro e ata o mércores 28 de outubro estará aberto o prazo de inscrición para os estudantes que desexen obter unha bolsa de mobilidade Erasmus +, ben para facer a FCT no estranxeiro ou para facer prácticas nalgún dos países asociados unha vez rematen o Ciclo.

Todo o alumnado de Ciclo Medio ou Superior que o desexe debe inscribirse nas datas indicadas a través do curso ERASMUS 20/21 da Aula Virtual do CIFP. Para inscribirse deberán entregar os seguintes documentos a través da tarefa “Inscrición de alumnado ERASMUS 20/21”:

• folla de inscrición debidamente cuberta
  • fotocopia do DNI
  • certificados oficiais de idiomas, en caso de que telos.

Para aquel alumnado interesado, faranse dúas charlas informativas por parte da coordinadora de Programas Internacionais nas seguintes datas:

• Ciclo Superior (CS/ZS): Martes 20 de outubro de 15.00 a 15.50 na sala museo da biblioteca (3º andar).
  • Ciclo Medio (CM/ZM): Mércores 21 de outubro de 15.00 a 15.50 na sala museo da biblioteca (3º andar).

A continuación achéganse as bases do proceso de selección, tamén dispoñibles na Aula Virtual do CIFP.

Listaxes definitivas e adxudicación das bolsas Erasmus+ para o alumnado inscrito no proceso Erasmus 2019/2020

Publícanse as listaxes definitivas e adxudicación de bolsas Erasmus+ para alumnado de CM, ZM, CS e ZS do CIFP Manuel Antonio. Ver ficheiros adxuntos.

Publicación do baremo provisional do alumnado inscrito no proceso ERASMUS+

No documento adxunto podes acceder as puntuacións provisionais do alumnado inscrito no proceso Erasmus+ para ciclos medios e superiores (ZM/CM/ZS/CS).

Visita Grupo HILTON Hotels & Resorts

O pasado 19 de novembro, representantes do grupo Hilton Hotels & Resorts visitaron o noso centro para invitar ao alumnado de Dirección de cociña, Dirección de Servizos e Xestión de Aloxamentos Turísticos, a recibilos no seu período de prácticas de FCT, ou para unha ve