Política de Erasmus

APERTURA DO PROCESO DE INSCRICIÓN PARA BOLSAS ERASMUS + E CONVOCATORIA DE CHARLAS INFORMATIVAS

Dende o mércores 14 de outubro e ata o mércores 28 de outubro estará aberto o prazo de inscrición para os estudantes que desexen obter unha bolsa de mobilidade Erasmus +, ben para facer a FCT no estranxeiro ou para facer prácticas nalgún dos países asociados unha vez rematen o Ciclo.

Todo o alumnado de Ciclo Medio ou Superior que o desexe debe inscribirse nas datas indicadas a través do curso ERASMUS 20/21 da Aula Virtual do CIFP. Para inscribirse deberán entregar os seguintes documentos a través da tarefa “Inscrición de alumnado ERASMUS 20/21”:

• folla de inscrición debidamente cuberta
  • fotocopia do DNI
  • certificados oficiais de idiomas, en caso de que telos.

Para aquel alumnado interesado, faranse dúas charlas informativas por parte da coordinadora de Programas Internacionais nas seguintes datas:

• Ciclo Superior (CS/ZS): Martes 20 de outubro de 15.00 a 15.50 na sala museo da biblioteca (3º andar).
  • Ciclo Medio (CM/ZM): Mércores 21 de outubro de 15.00 a 15.50 na sala museo da biblioteca (3º andar).

A continuación achéganse as bases do proceso de selección, tamén dispoñibles na Aula Virtual do CIFP.