Carta Erasmus

Listaxes definitivas e adxudicación das bolsas Erasmus+ para o alumnado inscrito no proceso Erasmus 2019/2020

Publícanse as listaxes definitivas e adxudicación de bolsas Erasmus+ para alumnado de CM, ZM, CS e ZS do CIFP Manuel Antonio. Ver ficheiros adxuntos.

Apertura do proceso de inscrición de bolsas ERASMUS+ para persoal do Cifp Manuel Antonio. Charlas informativas

Dende o mércores 13 de novembro e ata o luns 9 de decembro estará aberto o prazo de inscrición para o persoal do CIFP Manuel Antonio que desexe obter unha bolsa de mobilidade Erasmus + de Ciclo Superior, tanto para formación como para docencia nun país da Unión Europea.

Charlas informativas na aula hexagonal o luns 18 de novembro en horario de 11:40 a 12:00 h e de 18:20 a 18:40 h

Achéganse como documentos adxuntos as Bases do proceso de selecció, a “Guía Erasmus Profesorado” e os Anexos II e III.

Listaxes de alumnado inscrito Erasmus 2019. Calendario de probas lingüísticas

Publícanse as listaxes do alumnado inscrito no proceso Erasmus 2019, tanto nos CM/ZM coma nos CS/ZS. No mesmo documento figura o calendario de datas para as probas lingüísticas.

Para calquera dúbida, consulta ou aclaración envía un emailinternacional.manuelantonio@gmail.com ou chama ao teléfono 602 214 700.