Taller práctico Elevator Pitch

Toca practicar! Na Aula de emprendemento continuamos cun taller para aplicar o aprendido sobre o elevator pitch e recibir propostas para mellorar o discurso.

Aprendendo a comunicar: como preparar un elevator pitch

O 14 e 15 de novembro, Pablo Campos mostrounos as claves para comunicar de xeito eficaz, unha das competencias básicas para as persoas emprendedoras, e aprendimos como  preparar o elevator pitch do proxecto de empresa.

Taller Lego Serious Play: Cómo definir un Modelo de Negocio

Dentro das actividades da Aula de Emprendemento, o pasado 2 de novembro o alumnado de ZS Hixiene bucodental participou nun taller con #legoseriousplay para analizar a súa  idea de negocio.

Coa axuda das pezas de Lego e moita creatividade, cada equipo intercambiou reflexións e puntos de vista para definir mellor ó cliente obxectivo e construiron un prototipo do seu proxecto empresarial.

Formación sobre Primeiros Auxilios