Obxectivos

1.  Crear un proxecto interdisciplinario e entre diferentes niveis educativos centrado na cooperación e cunha metodoloxía activa, tomando como eixo central a cosmética natural.

2.  Desenvolver o espírito emprendedor e a confianza en si mesmo, a participación, o sentido crítico a iniciativa persoal e a capacidade para aprender a aprender, planificar, tomar decisións e asumir responsabilidades.

3.  Concibir o coñecemento científico como un saber integrado que se estructura en distintas disciplinas, así como coñecer e aplicar os métodos para identificar os problemas nos diversos campos do coñecemento e da experiencia.

 

Obxectivos

1. Propiciar un momento e lugar de encontro para o intercambio de experiencias TIC que repercutan na mellora do proceso de ensino e aprendizaxe.

2. Adquirir unha formación teórica e práctica que nos permita acceder e seleccionar información relevante nos temas de biblioteca escolar.

3.  Adquirir unha formación teórica e práctica para saber realizar actividades e recursos TIC de aplicación na aula.

 

Obxectivos

1.  Fomentar o uso das ferramentas TIC e a participación dos alumno/as nas actividades do ciclo.

2.  Amosar as diferentes actividades e traballos da aula a outros alumnos do centro, ademáis de promocionar o ciclo formativo.

3.  Adaptar ao departamento de Imaxen Persoal as demandas tecnolóxicas actuáis.

 

Obxectivos:

 

1.  Deseñar un plan de acción titorial de acordo coas necesidades e características do centro que, sen descoidar outros aspectos, se centre na mellora da convivencia.

2.  Redactar, no marco do plano de acción titorial, obxectivos e actividades que, entre outros, favorezan a mellora das competencias socioemocionais no alumnado (autoestima, asertividade, empatía, resolución de conflitos, etc) a educación en

3.  Programar actividades de difusión do plan de acción titorial que busquen a sensibilización do profesorado para optimizar a súa colaboración no deseño e desenvolvemento do mesmo.

 

OBXECTIVOS:

1.  - Comprender e analizar a estrutura e elementos do novo currículo.

2.  - Introducir as competencias clave no proceso de ensino-aprendizaxe a través do modelo de tarefas integradas.

3.  - Coñecer as diferentes metodoloxías, procedementos e instrumentos de avaliación que se requiren para a aprendizaxe por competencias.

Son obxectivos deste grupo de traballo:

1.  Coñecer e profundizar nas intelixencias múltiples de Howard Gardner.

2.  Saber escoller e identificar a intelixencia máis apropiada para que cada o neno/a coñeza o mundo que o rodea.

3.  Buscar e seleccionar as tics adecuadas a cada intelixencia múltiple.