"De ti para mín" 2021

O pasado venres 23 de abril, celebramos no colexio a actividade “De ti para min”, na que os alumn@s de cada curso realizaron por parellas o agasallo dun libro cunha dedicatoria. Ese mesmo día, cada clase visionou nas aulas os vídeos que con tanto esforzo e dedicación enviaron as familias nos que recitaban poemas, contaban historias, etc.

Grazas á vosa colaboración, pasamos un GRAN DÍA DO LIBRO!

APRENDENDO AS ARTICULACIÓNS

Na clase de 1º estamos a aprender as articulacións e como algunhas teñen uns nomes un pouco difíciles de recordar decidimos facer un pequeno baile que compartimos aquí convosco para que vexades que boa maneira de aprender o nome das articulacións e practicar o galego!

Pero… aínda temos que mellorar un pouquiño!!!

NÓS TAMÉN CREAMOS

Os nenos/as de primeiro participaron no programa “Nós tamén creamos” do Plan Proxecta, que consiste na realización dunha curta.

Todos os alumnos escoitaron con atención os diferentes contos que o programa nos facilitou, elixindo entre todos aquel que máis lles gustou para a elaboración da curta.

Logo levaron a cabo a realización dos bocetos e personaxes en plastilina.

Fixeron o deseño da escenografía e a montaxe dos diferentes planos da filmación, gravaron as voces, a música e a curta, con diferentes programas informáticos.

Por último chegou o gran estreno mundial da nosa curta: “A MELLOR SOPA DO MUNDO”

Pulsa na imaxe para ver a nosa curta