LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO 2021-21

Estimadas familias, están publicadas as  listaxes definitivas do alumnado para o curso 2021-22.

Estas listaxes poden verse no interior do centro, ou accedendo a aplicación "ADMISIÓN ALUMNADO", coa Chave365 ou certificado dixital.

Para acceder premer aqui

"De ti para mín" 2021

O pasado venres 23 de abril, celebramos no colexio a actividade “De ti para min”, na que os alumn@s de cada curso realizaron por parellas o agasallo dun libro cunha dedicatoria. Ese mesmo día, cada clase visionou nas aulas os vídeos que con tanto esforzo e dedicación enviaron as familias nos que recitaban poemas, contaban historias, etc.

Grazas á vosa colaboración, pasamos un GRAN DÍA DO LIBRO!

AVISO LISTAXES PROCESO DE ADMISIÓN CURSO 2020-21

Xa están publicadas, no taboleiro de información do noso centro, as listaxes do alumnado do proceso de admisión para o curso 2021-22.
O periodo de matrícula será do 20 a o 30 de xuño.