Profesional

[Radio Uncas] by [4º B]

A clase de 4º B preparou este primeiro programa de Radio Uncas no confinamento.

Desfrutádeo

12.01 MB

Axudas para usuarios de comedor escolar

O día 30 de marzo publicouse no DOG unha liña de axudas económicas para axudar nos gastos de alimentación ao noso alumnado como consecuencia da perda deste servicio de comedor polo peche dos colexios.

A axuda consiste en aboar ás familias un importe de 2,5 euros por día lectivo no caso do alumnado con gratuidade total, e de 1,5 euros para o alumnado que aboa 1 euro.

Este abono corresponde aos días efectivos sen servicio de comedor, nesta primeira etapa ata as vacacións de Semana Santa. Corresponden por tanto 13 días lectivos (o 20 de marzo foi declarado como festivo opcional no noso centro).

No caso de prorrogarse a cuarentena, a Consellería libraría unha nova partida para o período sucesivo.

Como hai que facer para solicitalo:

Opción 1:  podedes solicitalo con certificado electrónico na SEDE.XUNTA.GAL,  conforme ás instrucción que figuran na orde de convocatoria (documento adxunto).

Opción 2:  Se non tedes medios para realizar esta solicitude electrónica, a Consellería habilita excepcionalmente, e dadas as circunstancias, a posibilidade de colaboración por parte do colexio,  facilitándonos a información necesaria para que poidamos tramitar esa axuda.

Esta opción non contempla a visita ao colexio! Evitamos todo contacto físico!

Información que precisamos:

• Nome e apelidos dos titores legais dos alumnos/as.
  • DNI dos titores legais
  • Nome e apelidos dos alumnos beneficiarios
  • Nº de conta bancaria (IBAN) onde queredes recibir o ingreso da axuda.

Como facernos chegar esa información:

E preciso que sexa clara e sen erros, por iso vos aconsellamos que nola enviedes por correo electrónico ao colexio (cep.pedro.caselles@edu.xunta.gal) como imaxes (fotos dos carnets de identidade, foto do número de conta bancaria).

De non ser posible, comunicándolle esa información aos vosos titores polos medios que utilizades habitualmente estes días.

E como última posibilidade, contestando por esta mensaxería abalarmóbil ou cunha chamada telefónica aos números do colexio  886110737 - 886110738

Prazo:

O último día para realizar esta solicitude é o 6 de abril, polo que teredes que ser rápidos na xestión desta solicitude (se solicitades a través do colexio, teredes que darnos tempo para poder tramitar a solicitude)

Como enviar imaxes por correo electrónico:

Por se vos serve de axuda, deixamos un video con indicacións para mandar un correo electrónico con imaxes:

Benvida

Saúdo a todo o profesorado neste comezo de curso escolar cargado de novidades.

Que sexa un bo ano para todas/os!

Programación Educación Física

Programación ef2

Formación permanente

Estamos a realizar un obraoiro entre os mestres/as que inciden no 5º nivel para mellorar as nosas competencias nun entorno de aula TIC.  Temos montada unha wiki a modo de diario de traballo. podedes acceder neste enlace:

Programación EF

Vai a programación de 2º

O Departamento de Orientación ponse ó día.

O Departamento de Orientación deixase  "orientar" nestes temas de novas tecnoloxías nos que recoñecemos estar moi desorientados e perdidos, e apabullados, e alucinados, e as veces ata estrelados.Graciñas polas sesións, tentaermos poñer da nosa parte (non das nosas .....).

Proba

Proba de documento

curso acelerado para mestres

Os mestre reúnense na aula de informática para ver o da páxina web

Competición de bádminton

O mércores día 20 haberá unha xornada de competición de bádminton en Salceda de Caselas. Será durante a tarde dese día.