TODO O TRABALLO DE 5º NIVEL E SOLUCIÓNS

Esta quincena facemos novas propostas sobre a paisaxe urbana. Accede aos materiais neste enlace

•  TRABALLO DE INGLÉS 6º ENVÍO 18/05/2020

Preme aquí para ver as novas tarefas de inglés. Estas son as solucións.

• TRABALLO DE TITORÍA 11/05/2020

O traballo a desenvolver durante esta quincena nas seguintes materias: Lengua, Lingua e Matemáticas consistirá en realizar as tarefas asignadas na aplicación de Aulaplaneta (o traballo realizado por cada alumno/a queda rexistrado na aplicación así como o nivel de corrección).

Traballo de CCNN e CCSS. Preme aquí. Nesta ligazón tamén hay un mapa conceptual do tema de Lingua e unha lectura que vos vai gustar moito.

ELIXE:

TRABALLO PARA COÑECER AO HOMENAXEADO NO DÍA DAS LETRAS GALEGAS(FICHAS)

TRABALLO PARA COÑECER AO HOMENAXEADO NO DÍA DAS LETRAS GALEGAS (EN LIÑA)

• TRABALLO ESCOLAR DE PLÁSTICA EN INGLÉS 5/05/2020)

Esta quincena repasaremos a paisaxe urbana. Accede aos materiais neste enlace

• TRABALLO DE INGLÉS 5º ENVÍO (04/05)

Esta é a proposta de traballo para esta semana. Estas son as solucións.

Os traballos poderán escribirse nun papel ou folla de caderno. Contestar sólo áspreguntas   pode facerse unha  FOTOGRAFÍA CO TELÉFONO MÓBIL. Pódense enviar ao whatsapp do profesor, que xa llo mandei ou a o e- mail ediblan2@gmail.com.

• Traballo escolar 5º nivel (Plástica bilingüe en inglés) - 1º envío

Continuamos facendo actividades de plástica en inglés (enlace)

Estas son as solucións das fichas do 3º envío de inglés.

AS INSTRUCIÓNS SON AS MESMAS DA PRIMEIRA ENTREGA (ATÓPANSE NA LIGAZÓN DE  ABAIXO)

Nesta nova entrega ampliamos contido, según instrucións da Inspeción. Terían que facer os exercicios marcados (CCNN), as fichas (demais materias) e os que aparecen nas páxinas escaneadas de Lingua (son páxinas fixas), tamén deben  estudar a teoría. Sen embargo, do tema 7 do libro de Ciencias Sociais, non hai que facer ningún exercicio, só esquemas dos diferentes apartados para estudalo e o traballo competencial que se adxunta.VÍDEO SOBRE A IDADE MEDIA (tema 7 de CCSS/ VÍDEO 2

Para traballar o tema de Matemáticas poden ver vídeos explicativos ou practicar con xogos como os seguintes: VÍDEO/ XOGO DE CAMBIO DE MAGNITUDES; recordade utilizar, tamén, os recursos de Anaya que se atopan no bloque da dereita e O TANQUE MATEMÁTICO, para as magnitudes e outros temas de repaso.

ATENCION!

FEITA CORRECCIÓN DE ERROS DAS PÁXINAS DAS ACTIVDADES DE CCNN, PORQUE A PROFESORA TIÑA UNHA EDICIÓN DIFERENTE!!

Temporalización: Sería de dúas semanas, se desexaran traballar  durante a Semana Santa; pero como é  tempo de lecer, non terían por que facelo. Queremos deixar claro que  o ritmo de traballo será determinado polas familias e non debe supoñer ningún tipo de agobio para o noso alumnado (flexibilidade). Ese tempo de vacacións poderían dedicalo a ler ou a  escribir, diariamente ou cada certo tempo, sobre as súas inquedanzas e como están a vivir esta situación.

Saúdos e ánimo!