Axudas Material e Fondo Libros | LISTAXE PROVISIONAL

03/07/2021

Dende hoxe está publicada no portal de entrada do colexio a  LISTAXE PROVISIONAL DA SOLICITUDE ED330B AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR E LIBROS. De acordo coas Instrucións da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos sobre o Proceso de Admisión do Alumnado, e coa Lei de Protección de Datos, non podemos publicar nin trasladar información desta lista a través doutro medio.

ACLARACIÓNS

1. Esta axuda é só para o alumnado de Ed. Primaria, non para Ed. Infantil.

2. O alumnado de 1º EP e 2º EP non forma parte do Fondo Libros, sí da convocatoria "Axudas Libros" (en caso de ser beneficiarios/as da axuda, recibirán un cheque nominativo para a compra de material e, de ser o caso, outro para libros de texto)

3. O reparto de cheques para axuda a material escolar, así como o das Axudas Libros e as existencias novas do Fondo Libros, repartirase en setembro, unha vez feita a adscrición do profesorado (primeiro Claustro do ano académico no que se asigna cada mestra/e a unha titoría)

As persoas que presentastes a solicitude de maneira telemática, podedes consultar a resolución a través da aplicación.

Contra a presente LISTA PROVISIONAL hai 48h de prazo de reclamación. O xoves 8 de xullo publicaremos a LISTAXE DEFINITIVA