« Week of Septembro 6, 2021 »

Estimadas familias:

Informamos que dende o día 1 ata o 21 de setembro do 2021 estará aberto o prazo para solicitar as axudas municipais de libros, material escolar e comedor destinados a alumnos/as dos centros docentes públicos e concertados de educación infantil, educación primaria e secundaria para o curso académico 2021-2022 dirixidas a familias do Concello de Ribeira.

Podedes acceder á noticia ao completo a través deste enlace, premendo aquí ou ben a través das seguintes enlaces de descarga:

Por outra banda, detallamos os requisitos para os posibles beneficiarios  (aos que poderán optar a estas subvencións as persoas que reúnan as seguintes condicións) :

• Que a unidade familiar de convivencia estea empadroada no Concello de Ribeira.

• Convivir cos/as alumnos/as para os que se solicitan as axudas.

• Que os/as alumnos/as para os que se solicitan as axudas estean matriculados/as ou teñan reserva de matrícula en centros públicos ou concertados, en segunda etapa de Educación Infantil, Educación Primaria e Educación Secundaria Obrigatoria.

• Ter presentada a solicitude e documentación no prazo e forma legal establecido.

• Que os centros educativos para os que se solicita a axuda estean situados no termo municipal de Ribeira.

• Que a capacidade económica da unidade familiar de convivencia non exceda do 100% do IPREM en termos anuais (7.908,60 euros)

Boa tarde!

Recordar que mañá comezamos o curso escolar. A entrada será ás 9:00 horas e os alumnos/as entrarán ao recinto escolar colocándose na fila asignada ao seu grupo, para ser dirixidos posteriormente a súa aula.

No tocante á saída, esta levarase a cabo as 14:00 horas da seguinte maneira:

-Primeiro saíran os alumnos de 5º e 6º ó porche para logo ser entregados.

-En segundo lugar, e unha vez repartidos os maiores, irán os de 3º e 4º.

-Por último, sairán ó porche os pequenos de 1º e 2º para ser entregados igualmente.

Dende o centro rogámosvos que sigades esta orde para recollelos:

-Primeiro acercaranse á porta de fora o pai/nai dos alumnos de 5º e 6º. Cando estes sexan entregados, acercaranse os de 3º e 4º e cando estes xa abandonen o recinto, procederán a acercarse á entrada os pais/nais de 1º.

Os alumnos de 5º e 6º que desexen ir sós para casa, deberán esperar á reunión coa titora e entregar firmada a correspondente autorización

Rogámosvos puntualidade.

Un cordial saúdo!