"DIGICRAFT NO TEU COLE" NO CEP DE CALDELAS

O noso centro foi admitido para participar no Proxecto Digicraft co alumnado de 5º e 6º de Primaria. Trátase  dun programa de formación e reforzo das habilidades dixitais e das competencias asociadas. Durante este terceiro trimestre o alumnado de 5º e 6º  levarán a cabo actividades con portátiles, inicio de linguaxe de programación e outras tarefas relacionadas. Tedes máis información no arquivo adxunto e no enlace:

PERIODO DE ADMISIÓN NO CEP DE CALDELAS DO 1 AO 22 DE MARZO DE 2021

Do 1 ao 22 de marzo de 2021 está aberto o periodo de admisión para novo alumnado que se incorpore ao noso cole. Deben facer esta admisión todos os nen@s que veñan novos para Educación Infantil ou Primaria.

Nos arquivos que adxuntamos na parte de abaixo, tedes a documentación a presentar e o Anexo II de admisión.

Aclarar que os que veñen do CRA Mestra Clara Torres para 1º de primaria e o alumnado que está actualmente no noso cole, non terán que facer este trámite.