FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2021/22

Segundo a Orde do 6 de maio de 2021 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas a alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2021/2022.

Poden consultar a Orde premen no seguinte enlace:

DESTINATARIOS:

- Para o fondo solidario de libros de texto:

• Alumnado matriculado en 3º, 4º de educación primaria.

O alumnado matriculado en centros incluídos no proxecto educación dixital (E-DIXGAL), como é o caso do noso centro nos cursos de 5º e 6º de educación primaria, está excluído da participación do fondo solidario dos libros de texto.

- Para as axudas de adquisición de libros de texto:

•  Alumnado matriculado en 1º, 2º de educación primaria e en educación especial; así como as axudas que pode recibir o alumnado incluído na disposición adicional 1º (discapacidade maior ou igual 65%) e na disposición adicional 2º (necesidades específicas de apoio educativo – NEAE).

-  Para as axudas de adquisición de material escolar:

• Todo o alumnado de educación primaria.

FORMA DE PRESENTACIÓN:

O formulario que deben de cubrir son os ANEXOS I (solicitude) e II (autorización dos membros da unidade familiar agás o solicitante), que encontrarán premen neste enlace:

ANEXO I E ANEXO II

Ou a través da aplicación:

Estes documentos é preciso que vaian acompañados da seguinte documentación complementaria:

• Copia do libro de familia na que figuren todos os membros da unidade familiar. En caso de separación ou divorcio, deberán achegar ademais a setenza xudicial e/ou convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/da menor.
  • Certificado, no caso de discapacidade, dalgún membro da unidade familiar incluídos na solicitude.

Unha vez cubertos os anexos, poden presentalos a través de:

•  Sede electrónica da Xunta:

IMPORTANTE:

- Os documentos ANEXO I e ANEXO II é importante que estean correctamente asinados.

- No caso concreto do ANEXO II, é importante ter en conta:

- Que se refire ao exercicio fiscal 2019. Así como tamén, que se refire a situación persoal e a composición da unidade familiar a 31 de decembro de 2019, agás o relativo á violencia de xénero que se aplicará o disposto na lexislación específica.

- No caso de que se opoñan á consulta, deberán acompañar o ANEXO con:

• DNI ou libro de familia
  •   Certificado do grao de discapacidade recoñecido pola Xunta de Galicia.
  •  Percepción de pensión por incapacidade permanente total, absoluta ou gran invalidez.
  •   Para a declaración do imposto sobre as persas físicas ou, en falta deste. O certificado de atribución de imputacións do exercicio 2019.

PRAZO DE PRESENTACIÓN:

Dende o día 21 de maio ata o 22 de xuño de 2021 (ambos inclusive)

OUTROS PRAZOS:

DEVOLUCIÓN DOS LIBROS DE TEXTO NOS CURSOS DE 3º E 4º DO PRESENTE CURSO ESCOLAR:

•  A data límite é: 22/06/2021

PUBLICACIÓN DAS LISTAXES PROVISIONAIS:

•  Antes do 9/07/2021
  •  A reclamación ás listaxes provisionais poderase realizar 2 días seguintes á publicación.

PUBLICACIÓN DAS LISTAXES DEFINITIVAS:

•    Antes do 20/07/2021

ENTREGA DOS LIBROS DO CURSO 2021/2022 AO ALUMNADO DE 3º E 4º DE EDUCACIÓN PRIMARIA:

•  A partir do 1 de setembro de 2021. Comunicarase a través da páxina web do centro e vía abalarmóbil.

USO DO VALES NAS LIBRERÍAS E DEMAIS ESTABLECEMENTOS

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

INFORMACIÓN SOBRE RENDA PER CÁPITA PARA CUMPRIMENTAR AS SOLICITUDES

RENDA PER CÁPITA FAMILIAR

CALQUERA RENDA PER CÁPITA

≤6.000€

> 6.000 e

≤ 10.000€

Discapacidade 65%

Educación especial

LIBROS DE TEXTO

LIBROS DE TEXTO

LIBROS

1º e 2º EP

3º E 4º EP

Fondo: 6 libros

Fondo: 4 libros

Fondo: 6 libros ou 275€

ALUMNADO NEAE

Calculo da renda per cápita da unidade familiar:

-Renda da unidade familiar do exercicio fiscal 2019 dividido entre o número de membros computables.

- Computarán por dous os membros que acrediten unha discapacidade igual o superior ao 33%.

- A renda da unidade familiar será o resultado de sumar as rendas de cada un dos membros computables da familia que obteñan ingresos de calquera natureza. Deben de sumar os recadro  435 (base impoñible xeral) e o recadro 460 (base impoñible do aforo).

- Cando non se presente o exercicio fiscal terase en conta os datos do certificado de imputacións da renda, pola Axencia Estatal da Administración Tributaria.

Contan como membros computables da unidade familiar:

- Os pais non separados legalmente nin divorciados ou, de ser o caso, o titor ou titores do alumnado.

- Os/as fillos/as menores de idade agás os emancipados.

- Os/as fillos/as maiores de idade discapacitados ou incapacitados xudicialmente suxeitos á patria potestade prorrogada ou rehabilitada.

Os/as fillos/as solteiros menores de 25 anos e que convivan no domicilio familiar.

- A persoa proxenitora separada legalmente ou divorciada cando haxa custodia compartida.

- A persoa que, por novo matrimonio ou por convivencia en situación de unión de feito ou análoga, viva no domicilio familiar coa persoa proxenitora do alumnado.

A directora, Paula Díaz Gato.

page | by Dr. Radut