Ed.Musical

DÍA DAS LETRAS GALEGAS

As alumnas e alumnos do Xulio Camba interpretan percutindo con material escolar o poema de Xela Arias con canción da Banda da Loba:

"Intempériame"

Mostra Instrumentos Prehistóricos

O departamento de musica organizou unha exposición dos traballos feitos polo alumnado de 5º e 6º de primaria. A proposta foi elaborar instrumentos musicais "Prehistóricos" aproveitando as posibilidades rítmicas e sonoras dos materiais naturais. A mostra englóbase dentro das actividades realizadas no desenvolvemento do proxecto de centro deste curso "Arte na historia". (ver mostra)

Os nenos e nenas deseñaron e construíron, coa axuda das familias, uns instrumentos moi interesantes e creativos  que probaron interpretando a banda musical de Indiana Jones (ver vídeo 5ºA, vídeo 5ºB).

HIMNO DA ALEGRÍA

Un alumno de 1º curso de Educación Primaria fixo un vídeo onde canta o Himno da Alegría.

Deixamos o enlace de youtube para que poidades acceder.

Parabéns Breogán!!!

Xulio Camba nas Ondas!!! Programa 3

Novo programa no que as alumnas e alumnos de 5ºA nos contan como lles foron os días de confinamento.

Cantigas Populares

As familas do C.E.I.P. Plurilingüe Xulio Camba celebraron o día das Letras Galegas cantando.

Xulio Camba nas Ondas!!! Programa 2

Neste programa os alumnos/as de 5ªB cóntannos a súa experiencia durante o confinamento.

"Reto Musical das Letras Galegas"

Aquí tedes un RETO musical sobre as Letras Galegas. Seredes quen de supéralo!!!

Nos dous audios que aparecen a continuación podedes escoitar a canción e a musica do reto por separado.

Xulio Camba nas Ondas!!!

Aquí tedes o primeiro programa de Xulio Camba nas Ondas!!! Onde as alumnas e alumnos de sexto cóntannos como están a pasar estes días.

CANCIÓN SABELA E AS ZOCAS MÁXICAS 2ª PARTE

O profe José Carbia quere compartir con nós outra canción sobre Sabela.

Recordades a primeira parte "Sabela, as zocas máxicas e o coronavirus", na que Sabela tiña que quedar na casa e lavar moito as mans? Pois agora ides descubrir o que fai Sabela para pasar o tempo mentras non pode sair da casa. Damos unha pista: Sabela soña...