Importante: autorizacións

Neste entrada temos para descargar diferentes documentos sobre autorizacións, dende as normas xerais de retirada de alumnado, pasando polas autorizacións a persoas, a típica de imaxe, saídas didácticas no concello de Santiago e a non tan típica saída autónoma do centro (permitindo que o alumnado volva a casa só á saída do cole, mesmo acompañando a un irmán pequeno, por exemplo). Tamén tedes a de retraso ou abandono do centro antes da fin do horario (a típica se tedes que ir ao médico, por exemplo).

Botádelle un ollo e meditade sobre o tema. Se queredes autorizar a outros, lembrade de conseguir as fotocopias dos DNIs.

Se queredes traer os documentos xa feitos da casa para aforrar tempo, agradecémolo!

Un saúdo!

AdxuntoTamaño