Select event terms to filter by
Select event type to filter by
Venres Febreiro 05, 2016
Start: 05/02/2016 14:30

Benqueridas familias:

O venres será o noso Festival de Entroido, e estades todos e todas convidados. Abriremos as portas ás 12:30, seguiremos co desfile (no pavillón) para logo facer degustación dos produtos típicos de Entroido que aportedes (no salón de Actos).

Animámosvos a vir disfrazados (de choqueiros) e participar con nós da festa.

Lembrámosvos que as festas duran dende o 6 até o 10, así que volvemos o xoves 11 ao cole.

(Lembrade tamén que, se queredes levar aos vosos peques ANTES da hora de saída teredes que asinar un permiso de retirada... Se queredes xa telo listo para logo non saturar a conserxería sería perfecto)

Sábado Febreiro 06, 2016

Domingo Febreiro 07, 2016

Luns Febreiro 08, 2016

Martes Febreiro 09, 2016

Mércores Febreiro 10, 2016

Xoves Febreiro 11, 2016
Start: 05/02/2016 14:30
End: 11/02/2016 09:30

Martes Marzo 01, 2016
Start: 01/03/2016 09:30

O vindeiro día 1 de Marzo comezará o prazo de Admisión de Matrícula, e para isto queremos aportarvos os seguintes datos:

Prazos de Presentación

O prazo de presentación de solicitudes comeza o día 1 de Marzo e segue até o día 20. En adición, o día 29 de marzo (martes) tamén se poderá entregar a documentación.

O noso IES de adscrición é o Xelmírez II de Santiago de Compostela.

Lembrade que só podedes entregar UNHA solicitude, na que podedes pedir varios coles. Pero repetimos: SÓ UNHA solicitude, no centro que prefirades. Todas aquelas parellas que compartan tutela, pero que non esteades casadas ou no rexistro de parellas de feito lembrade que tedes que traer todo asinado POLOS DOUS TITORES LEGAIS (en caso de habelos).

No caso de ter que baremar, a documentación haberá que presentala no prazo do 1 ao 12 de Abril; o noso punto extra vai para todas as familias que solicitaran unicamente prazas na rede de Ensino Público da Xunta de Galicia.

Unha vez baremado todo, antes do 25 de Abril publicaremos unha listaxe de admitidos provisionais, ante a cal poderedes reclamar nos 5 días hábiles posteriores a esa publicación.

A listaxe definitiva de admitidos publicarase o 15 de Maio, para que logo xa poidades formalizar a matrícula entre o 20 e o 30 de Xuño.

Tedes dúbidas? Queredes pasarvos en persoa?

O vindeiro MÉRCORES 24 de FEBREIRO faremos un pequeno grupo, entre as 12:45 e 13h. Unha vez reunidos, amosarémosvos as nosas instalacións e a nosa oferta para que valoredes se vos apetece formar parte da nosa Comunidade Educativa.

A primeira e segunda semanas de Marzo tamén faremos outras sesións de portas abertas. Se non vos cadran as horas chamade! Sempre podemos tentar buscar un oco no noso horario!

Start: 01/03/2016 18:30

Pasada xa a primeira sesión de portas abertas do pasado mércores 24, propoñemos as seguintes datas a todos aqueles que queiran coñecer a nosa oferta educativa:

MARTES 1 de MARZO ás 18:30

MÉRCORES 2 de MARZO ás 12:45

De novo, se tedes algunha dúbida ou consulta, contactade con nós para resolvela.

Aclaracións que xurdiron: Que é a unidade familiar? (para a declaración da Renda) Refírese a Titores legais, fillos e fillas menores e adultos incapacitados. Todos os demais, aínda que estean empadroados no mesmo domicilio, non contan para a división.

Fillos nados en Xaneiro e Febreiro deste ano contan para a división.

DOCUMENTACIÓN para imprimir

Mércores Marzo 02, 2016

Start: 01/03/2016 18:30
End: 02/03/2016 12:45

MARTES 1 de MARZO ás 18:30

MÉRCORES 2 de MARZO ás 12:45

Fillos nados en Xaneiro e Febreiro deste ano contan para a división.

DOCUMENTACIÓN para imprimir

Xoves Marzo 03, 2016