SUSPENDIDA A ACTIVIDADE DE ATLETISMO - 17 DE XANEIRO

Queda suspendida a actividade de atletismo debido as condicións do pabillón debido ás fortes chuvias de onte, que provocaron inundacións en amplas zonas do mesmo.

SUSPENSIÓN DA ACTIVIDADE DE PATINAXE O 16 DE XANEIRO

HOXE, XOVES 16 DE XANEIRO DE 2020, SUSPÉNDESE A ACTIVIDADE EXTRAESCOLAR DE PATINAXE NO CENTRO, POR ATOPARSE O PAVILLÓN INUNDADO, DEBIDO Á AS INCLEMENCIAS DO TEMPO.

A DIRECCIÓN.

REGRESO ÁS AULAS

Estimadas familias, tal e como indica o calendario escolar aprobado para o presente curso 2019-20, o día de regreso ás aulas, despóis das vacacións de Nadal, será o

MÉRCORES 8 de XANEIRO

CONVOCATORIA DE FOLGA 12 DE DECEMBRO

Estimadas familias,

As organizacións sindicais comunicaron a convocatoria dunha folga que afectará o persoal docente non universitario da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional, e que se desenvolverá o xoves 12 de decembro de 2019, polo que respectando o dereito constitucional á folga do profesorado, , abriremos as portas do centro no seu horario habitual de 9,30h a 14,30h, garantindo os servizos mínimos de atención ao alumnado.

A dirección.

CELEBRACIÓN DO NADAL NA ESCOLA

Como xa é tradicional, o último día deste trimestre, e para dar a benvida ao Nadal, queremos convidarvos a celebrar en familia o 20 de decembro na escola...

No blog moveteenvite.blogspot.com colgaremos as ligazóns para que poidades ir practicando.

MOVETEENVITE.BLOGSPOT.COM

CALENDARIO ESCOLAR 2019-20

CONVOCATORIA DE REUNIÓN INFORMATIVA PARA AS FAMILIAS NAS SEGUINTES TITORÍAS O VINDEIRO 24 DE SETEMBRO

16,30 h:

4º EP: titora Mercedes Senín

6º EP: titora Luisa García

17,15h :

1ºEP: titora Pilar Grille

5ºA EP: titora Carmela Rodríguez

5ºB EP: titora Laura Illobre

18,00h:

2ºB EP: titora Laura Cid

2ºB EP: titora Eulalia Ribas / Jacobo Gradaille

REUNIÓN INICIAL DE CURSO COAS TITORAS

O vindeiro martes 17 de setembro terán reunión de inicio de curso coas titoras do alumnado:

6º EI (TITORA: ALICIA LEBORÁNS) ás 16,30h na súa aula

5º EI (TITORA: TERESA MÁRQUEZ) ás 17,00 h na súa aula

3º de EP (TITOR: MARCOS PINAQUE) ás 17,30 h na súa aula

LIBROS 5º ED. PRIMARIA: XA SE PODEN RECOLLER

AVISO IMPORTANTE:

O vindeiro luns, 9 de setembro, no horario comprendido entre as 10 e as 12h podedes recoller os ibros de texto de 5º ED. PRIMARIA (aula de 5ºB).

TRANSPORTE ESCOLAR CURSO 2019-20

USUARIOS ADMITIDOS NO TRANSPORTE ESCOLAR PARA O CURSO 2019-20:

• TODO O ALUMNADO CON DOMICILIO A UNHA DISTANCIA SUPERIOR A 2 KM DO CENTRO ESCOLAR, QUE TEÑAN SOLICITADO PRAZA PREVIAMENTE.

• SOAMENTE ALUMNADO CON DOMICILIO A UNHA DISTANCIA INFERIOR A 2 KM DO CENTRO ESCOLAR, QUE TEÑAN SOLICITADO A RENOVACIÓN DA PRAZA EN XUÑO DE 2019 (dependendo da dispoñibilidade de prazas)

A dirección do CEIP de VIte 1