Benvida

Web do Espazo abalar Acceso á E-Dixgal Concello Educación Servizo de Videoconferencia Webex
Blog da Biblioteca

EQUILIBRISTAS CON MAKEY MAKEY

Nesta actividade as alumnas e alumnos de 6º constrúen distintas tirolinas con papel de aluminio que conectan á placa Makey MakeyDespois programan a placa con Scratch para que emita un son cada vez que o aro toque o circuíto.

equilibristas

O desafío é atravesar a tirolina sen tocala, se lles treme o pulso e a tocan irán perdendo vidas.

equilibristas paula  nico tirolina

DÍA DA POESÍA

Música e poesía: Alicia e Antía regálannos este poema musicado.

POESÍA E NATUREZA.

dia poesía

Se fas click na imaxe poderás ver a posta en escena.

Máis actividades no Blog da Biblioteca: Mes da poesía

KS Dinosauros. Xogando co pasado

Xogo de mesa para aprender a programar: o alumnado desenrola o pensamento computacional e a lóxica sen dispositivos electrónicos.

O alumnado de 1º de EP, debe guiar ao Dinosauro ata os seus ovos  colocando no labirinto as tarxetas de movemento axeitadas.

kITS SINGULARES. POLOS CREATIVOS. Actividade elaborada coa colaboración de Kayakasaurus

TEATRO "HUGO"

Hoxe o alumnado de 3º e 4º asistiu á obra de teatro "Hugo" no Auditorio.

Hugo é diferente. Gústanlle moito os avión e tamén toca o piano. Laia visita a Hugo cada día. A Laia gústanlle falar e as plantas. Hugo ten TEA, trastorno do espectro autista. HUGO fala da empatía, da necesidade de comunicarnos e da beleza da diferencia. Ser diferentes fainos grandes.

8M

Semana repleta de traballos relacionados co Día da Muller:

- Ambientación do centro

- Mulleres galegas influíntes (ENDLG)

- As mulleres da nosa vida: elaborado por cada nena e neno do centro.

- Investigación, traballo e exposición da vida dunha muller influínte en cada aula

- Cancións e bailes "Todo pode ser" e "Coas botas listas para bailar" Nancy Sinatra ("These boots are made for walking")

botas bailar

TOCADE NAS IMAXES PARA AMPLIAR

#8M GAITEIRAS LAPBOOK

Día Internacional da Muller

O alumnado de 6º de EP investigou e desfrutou da música das gaiteiras Cristina Pato e Susana Seivane. Este Lapbook é unha homenaxe a estas mulleres influíntes na área musical e interpretativa.

Con este libro interactivo desenvolven distintas habilidades STEAM,  rompendo cos estereotipos de xénero e potenciando un achegamento ao ámbito científico-tecnolóxico soldando e cableando circuítos eléctricos dun xeito creativo e estético.

- 8m lapbook gaiteiras de salial

ANIMACIÓN Á LECTURA E SENSIBILIZACIÓN MEDIOAMBIENTAL

Actividade ofertada polo concello de Ourense: "Conta coa natureza, incendios forestais".

Esta temática foi tratada por unha monitora medioambiental a través do conto teatralizado: "Xela, a superheroína da aldea" de Inma Soto.

Un conto sobre a nosa natureza, que pon en valor os nosos recursos e busca que os nenos/as coiden o entorno natural.
Coa finalidade tamén de animar ao alumnado o interesarse por lecturas desta temática.

XORNADAS DE DEPORTE ADAPTADO E INCLUSIÓN

O mércores 28 de febreiro o alumnado de 5º e 6º recibiu a visita de tres membros da Fundación ENKI para levar a cabo a primeira das XORNADAS DE DEPORTE E INCLUSIÓN.

Neste caso tratouse dunha charla con deportistas con diversidade funcional para dar a coñecer o deporte adaptado e inclusivo e a súa traxectoria deportiva e persoal respondendo a todas as dúbidas e curiosidades das nenas e nenos.

O vindeiro 11 de marzo asistiremos ao encontro provincial na Expourense, onde practicarán diferentes modalidades de deporte adaptado.

TOCADE NA IMAXE PARA AMPLIAR

MENÚ MARZO

TOCADE NA IMAXE PARA AMPLIAR

MUSICANDO POEMAS DE ROSALÍA DE CASTRO

DÍA DE ROSALÍA

Non hai mellor xeito de celebrar que cantando. O alumnado de 5º e 6º versiona poemas de Rosalía dun xeito moi creativo. Queres escoitalos? Estes son os poemas e as músicas empregadas:

Lugar máis fermoso: Doraemon

Alborada e Adiós ríos e adiós fontes: Bases de Rap

Nacín cando as plantas nacen: Lola Índigo (Casanova)

Acompañan as cancións con instrumentos construídos con diferente material de refugallo.Musicando a Rosalia

Musicando poemas de Rosalía de Castro de salial

Ademais desta realizáronse moitísimas máis actividades conmemorando este día:

- Elaboración de murais co retrato de Rosalía

- Visita do alumnado de 6º por todas as aulas para falarlles sobre os aspectos máis importantes da vida e obra de Rosalía de Castro.

- Fabricación de minilibros sobre a autora.

- Creación de preciosos marcapáxinas.

TOCA NA IMAXE PARA AMPLIAR