Proxecto Europeo

QUE MUNDO CHE GUSTA PARA VIVIR?

RETO 2: "POLLUTION"

Nesta ocasión os nenos e nenas de 5 anos A, seguindo coas actividades que estamos a facer sobre a CONTAMINACIÓN, queremos ensinarvos este mural que elaboramos presentando dous planetas ben diferentes, un cheo de contaminación e outro feliz e limpo. Nós temos claro que escollemos un mundo limpo para poder medrar e vivir, por iso nos parece tan interesante este reto que temos por diante. Colaboremos todos para que poida ser así.

CONTAMINACIÓN

RETO 2: "POLLUTION"

Tendo en conta que estamos a traballar o reto sobre a CONTAMINACIÓN, dende a clase de Educación Infantil de 5 anos A, queremos compartir con todos vós o noso traballo de clasificar lixo tirando cada cousiña no contedor correspondente, acompañados por Jan, axudando así a acadar un mundo máis limpo e menos contaminado.

Challenge 2: Air Pollution

Arrancamos novo reto, e con el, invítovos a participar en novos concursos, esta vez relacionados coa CONTAMINACIÓN!

Energy Poster

Por fin rematamos o póster con consellos para aforrar enerxía.

En primeiro lugar, os/as alumnos/as de 4º, 5º e 6º investigaron que podíamos facer para aforrar enerxía e pensaron slogans para fomentalo. Con todos os consellos e algúns dos slogans elaboramos unha lista que colocamos no mural Erasmus do edificio 1. A continuación, compartimos esa lista cos socios europeos a través dun padlet.

En segundo lugar, repartimos os consellos entre os colexios para gravar vídeos escenificando cada consello e así transformar o póster en interactivo.. O colexio grego, que estaba confinado, encargouse de elaborar a maioría dos debuxos.

A continuación amosámosvos o resultado (se facedes clic nos debuxos poderedes visualizar os vídeos dos consellos) e tamén o traballo realizado entre todos/as para a consecución do reto.