Plan Proxecta+

Fin de Ano

O vindeiro xoves 21 de decembro celebramos no centro para o alumnado, unha festa de fin de ano. Logo do chocolate con churros que nos agasalla a ANPA Outeiro de Vea, iremos o salón de actos a escoitar uns cantos de Nadal e celebrar as badaladas. Para iso, cada nena e neno deberá traer, coa vosa colaboración, un tupper con doce uvas ou algo semellante (preferiblemente froita). O alumnado de Educación Infantil, se pode traer a froita picada agradecémolo. Ademais de xeito opcional, poderán vir vestidos elegantes para a festa, se así o desexan.

Moitas grazas e felices festas!

Fin de Ano

O vindeiro xoves 21 de decembro, celebráremos no centro unha festa de fin de ano para o alumnado. Logo do chocolate con churros que nos agasalla a ANPA do Outeiro de Vea, a partires das 12.30h. cantaremos algunha canción de Nadal e escoitaremos as badalas acompañadas de doce uvas (ou preferiblemente froita, fomentando os hábitos saudables de acordo ao Plan Proxecta + Nutriescolas) que as nenas e os nenos deberán traer nun tupper coa vosa colaboración. Opcionalmente e xa que estamos de celebración, o alumnado poderá vir vestido elegante para a festa, se así o desexan.

Moitas grazas e felices festas!