Actividades complementarias e extraescolares

VIDEOTITORIAL RECIPIENTE MAGOSTO

Aquí tedes o vídeotitorial do recipiente para o Magosto!!! Esperamos que vos sexa de utilidade.

SAMAÍN-MAGOSTO 2020

Presentámosvos o vídeo coa recompilación de traballos relacionados co Magosto e o Samaín deste curso 2020/2021.

Moitísimas grazas pola vosa colaboración!

Actividades extraescolares

Ola familias!

Debido á situación actual, a maior parte das actividades que se organizaban en cursos anteriores, este ano non se van poder levar a cabo da mesma maneira.

É por iso que dende o Equipo de Actividades Complementarias e Extraescolares, imoslle dar uso a este apartado da páxina web do centro.

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES E TRANSPORTE

QUEDA A VOSA DISPOSICIÓN A FOLLA PARA CUMPRIMENTAR DE ACTIVIDADES OFERTADAS EXCLUSIVAMENTO POLO CENTRO, BIBLIOTECA E ESTUDO, ESTAS ACTIVIDADES ESTÁN VIXIADAS POLO PROFESORADO.

PARA AQUELAS FAMILIAS DO ALUMNADO TRANSPORTADO, QUE QUEIRAN RECOLLER AOS SEUS FILLAS/OS O LUNS ÁS 3:30, PODEN DESCARGAR AQUÍ A AUTORIZACIÓN QUE O XUSTIFIQUE.