Skip to main content

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2022/2023

 

Prazo Presentación Solicitudes de Admisión:

Do 1 ao 21 de Marzo.

· Entregar na aplicación onlineSede Electrónica ou de forma presencial o Anexo II (cuberto á man ou a ordenador). 

· DNI do solicitante, documento acreditativo da idade do alumno/a (libro de familia) ou certificado oficial do expediente académico.

· Convenio regulador ou resolución xudicial de separación xudicial ou divorcio, se é o caso.

 

Prazo para a presentación en Sede Electrónica: Do 1 ao 21 de marzo.

Prazo Presentación Documentación Xustificativa: Do 25 Marzo ao 14 de Abril as 14:00h. (Deberase presentar a documentación (padrón, certificados...) no caso de que o número de solicitudes sexa maior ao das prazas ofertadas.

Publicación listas provisionais de admitidos e non-admitidos: Antes do 25 de abril. Prazo reclamación: 5 días hábiles a partir do día seguinte a súa publicación.

Publicación listas definitivas de admitidos e non-admitidos: Antes do 15 de maio. Prazo de reclamación: un mes a partir do día seguinte a publicación deberá presentar recurso de alzada ante a xefatura territorial.

 

 

· Formalización de Matrícula:Do 20 ao 30 de xuño

(presentación do anexo III)

 

·Horario de atención e recollida de solicitudes:de luns a venres de 9 a 14 h

 

Teléfono para solicitar información: 625 482 551 (atendemos WhatsApp)

 

 

INFORMACIÓN:

1)   

Cada alumno/a so pode presentar UNHA ÚNICA SOLICITUDE no centro que solicite praza en primeiro lugar. A infracción determinará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.

2)   

O alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.

3)   

O alumnado que ten reservada nun centro (adscrito), se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia a reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.

4)   

A falsidade nos datos achegados poderá determinar a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.

 

5)   

Este centro abrande os cursos do segundo ciclo de Educación Infantil e o 1º e 2º curso de Educación Primaria.

 

 

NORMATIVA REGULADORA

 

* Decreto 254/2012, do 13 de decembro: Admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos.

* Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado.

*Decreto 13/2022, do 3 de febreiro: Admisión de alumnado en centros sostidos con fondos públicos

* Orde do 25 de xaneiro de 2017 pola que modifica a Orde do 12 de marzo de 2013.

*Orde do 18 de decembro de 2020 que modifica a Orde do 12 de marzo de 2013.

 

 

 

* Resolución do 23 de febreiro de 2022 do sorteo das letras de desempate (1º apelido son as letras "V" e "U"; 2º apelido as letras "A" e "Z".)