DESCUBRIMOS VOLCÁNS

O domingo 19 de setembro declaróuse unha erupción volcánica en "Cumbre Vieja" na illa de A Palma.

Durante esta semana nas sesións de ciencias, o alumnado de 6º primaria, fixo investigacións sobre curiosidades dos volcáns; por que se forman, partes, cal é o maís grande, cantos hai activos, zonas volcánicas en España...

Ademáis recrearon maquetas de volcáns en explosión.

Xa podedes ver a súa exposición na entrada do colexio.

SAÍDA FIN DE CURSO ALUMNADO DE 6º PRIMARIA 2021

Os nenos e nenas de 6º de educación primaria deixan atras a súa etapa en Solanas para emprender un novo comezo no instituto.

O último día no colexio tiveron unha saída moi divertida:

VISITA AO IES A SANGRIÑA DO ALUMNADO DE 6º PRIMARIA

Nuns días, o alumnado de 6º Primaria remata o seu paso polo noso colexio. Novas aventuras comezan para eles/elas no instituto.

Fai uns días foron a coñecer as súas instalacións e algúns dos seus profesores/as.

EXPERIMENTOS SEPARACIÓN DE MESTURAS. 6º PRIMARIA

En Ciencias da Natureza, o alumnado de 6º de primaria está a traballar  os diferentes métodos de separación de substancias.

Como non hai mellor escola que vivenciar a teoríaRisa; tiveron que traballar con diferentes experimentos de mesturas e investigar sobre eles.

MAQUETAS CIRCUITOS ELÉCTRICOS 2021. 6º PRIMARIA

Dentro do tema de Ciencias Naturais "Electricidade e magnetismo", o alumnado de 6º de primaria tiña que facer unha maqueta cun circuito eléctrico, nas súas casas, aplicando a materia dada na aula.

Coma cada ano, alumnado e familias superáronse; NORABOA A TODOS E TODAS.

ELECTRICIDADE E MAGNETISMO.6º PRIMARIA.CIENCIAS SOCIAIS

A electricidade estática é un tipo de electricidade que fai que algúns corpos se atraian ou se repelan. A atracción dos cabelos ao peitearnos sucede porque os corpos se electrizan ao fretalos, manifestan unha carga eléctrica.

O alumnado de sexto experimentou coa electricidade estática con diferentes obxectos da aula.

A corrente eléctrica débese a un movemento continuo de cargas eléctricas. Para que este ocorra, é necesario un circuito eléctrico. Durante unha sesión de ciencias sociais estivemos construíndo noso propio circuito eléctrico.

O magnetismo é a capacidade das pedras con magnetita de atraer algúns metais. Os imáns son obxectos que teñen esta propiedade. Estivemos experimentando de xeito divertido esta propiedade da materia.

DÍA INTERNACIONAL DA MULLER E A NENA NA CIENCIA:11 de febreiro

Esta conmemoración serve para recordar o papel fundamental que teñen as mulleres e as nenas na ciencia co obxectivo de fomentar a súa participación de forma plena e equitativa.

O alumando de 6º de educación primaria fixo un traballo sobre diferentes mulleres científicas que ao longo da historia foron relevantes nas súas ciencias.

HERDANZA XENÉTICA

A herdanza xenética dun ser humano son rasgos ou características que se transmiten de pais/nais a fillos/as.

Os membros dunha mesma familia tender a ter características semellantes; o alumnado de 6º de Primaria fixo unha investigación cos membros da súa familia; rasgos físicos e rasgos de carácter.

As células 6ºP

Música 6º_Luns20 de abril

Buenos días,

Vamos a seguir con la obra "Guía de orquesta para jóvenes" de Benjamin Britten. Podéis ver la última actividad que habíamos hecho. Después id al libro, páginas 48-49, allí leed la información y seguid el musicograma (pag. 48). Para acabar la clase, intentad hacer el acompañamiento del ejercicio 2. Redordad que la D significa mano derecha y la I mano izquierda.

Os dejo aqui enlace para la audición.