ANPA

NOVA ANPA

O novo equipo que conforma a ANPA dálles a benvida ao novo curso escolar e pon á súa disposición os seguintes documentos con información relativa á oferta de actividades extraescolares e servizo de almorzos e comedor:

- CIRCULAR INICIO DE INICIO DE CURSO 2023-2024

Fe de erratas: na actividade de cociña I e II o prezo correcto é 29 euros por 2 días á semana, non 16 euros.

- NORMAS FUNCIONAMENTO ALMORZOS.

Tamén poden consultar toda a información no seu BLOG.

CMUS DE MÚSICA DA CORUÑA

Dende o CMUS Profesional de Música da Coruña pídennos que compartamos a seguinte información: O centro abre as súas portas para todos aqueles nenos e nenas nados entre 2008 e 2015 que queiran coñecer o centro e os distintos instrumentos que se poden estudar nel. Os días 3, 10 e 17 de marzo, en horario de 17:15 a 18:15, poderán asistir a ensaios das agrupacións do centro e, posteriormente, solicitar asistir a unha mostra dos instrumentos que máis lles gusten. Para participar nestas Xornadas deben cubrir este cuestionario antes do 23 de febreiro de 2023. Estades todos e todas convidados.

FASE DE RESERVA DE PRAZAS EN CENTROS DE ADSCRICIÓN

A partir de hoxe, 16 de xaneiro, ata o 6 de febreiro, comeza o procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos coa reserva de praza nun centro de adscrición para alumnado que cambia de etapa.

Tedes toda a información na páxina da Consellería, premendo AQUÍ.

A primeira parte do proceso é a de reserva de praza do alumnado de 6º de Educación Primaria para o IES ao que estamos adscritos, no noso caso, o IES Rego de Trabe.

O prazo de presentación de solicitudes de reserva (segundo os modelos ED550A e ED550Abis) comprende entre os días 16 de xaneiro ao 6 de febreiro de 2023, ambos inclusive.

As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica mediante o formulario normalizado dispoñible na aplicación informática admisionalumnado (https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado), a través da Sede Electrónica da Xunta de Galicia (https://sede.xunta.gal).

Opcionalmente, poderanse presentar solicitudes presencialmente no noso centro docente (en horario de Administración de 9:00 a 13:30 horas) ou en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común.

• A documentación para a presentación é a seguinte:

1. Solicitude segundo o Anexo I da Orde (ED550A)

2. Anexo I-bis (ED550Abis - Comprobación de datos e consentimento da outra persoa proxenitora, titora ou acolledora)

• Documento acreditativo da representación: Copia do libro de familia ou documento equivalente onde figure o/a alumno/a e as persoas proxenitoras, ou resolución administrativa ou xudicial acreditativa da situación de acollemento (de ser o caso).
  • Comprobación de datos. Os documentos relacionados serán obxecto de consulta ás administracións públicas. No caso de que as persoas interesadas se opoñan a esta consulta, deberán indicalo no recadro correspondente do Anexo e achegar unha copia dos documentos: DNI/NIE da persoa solicitante e, de ser o caso, DNI/NIE da persoa representante.

A segunda parte do proceso é a de admisión de alumnado novo no noso centro.

O proceso de solicitude terá lugar entre o 1 e o 20 de marzo de 2023, ambos inclusive.

Serán utilizados os modelos ED550B e ED550B-bis para a solicitude.

DOCUMENTOS DO ANPA

MENÚ COMEDOR

Premendo na imaxe pode consultar o menú escolar do trimestre.

ATENCIÓN! ATENCIÓN! ATENCIÓN!

Atención! Atención! Atención!

Chega o MERCADILLO SOLIDADARIO para recadar fondos

para a excursión de fin de curso a Madrid do alumnado de sexto.

Cando? Domingo 4 de decembro.

Horario: dende as 11 da mañá ata ás 6 da tarde.

Onde? Centro Social Castro-Laxe.

Agardámosvos!!

Campamentos Nadal 2022 Concello de Culleredo

O Concello de Culleredo pon en funcionamento o Campamento de Nadal. O prazo de inscrición comeza o 28 de novembro e remata o 2 de decembro.

Tedes máis información premendo na imaxe.

Campaña recollida alimentos do Nadal

Preme na imaxe

BLOG E FACEBOOK

Dende a ANPA do Ceip Sofía Casanova damos a coñecer o noso BLOG e o Facebook.

A intención é facilitar a comunicación entre a asociación e os pais. Ademais da información que repercute directamente no ANPA (extraescolares, comisión infantil…) haberá seccións dinámicas. Estas seccións iranse actualizando con noticias do noso colexio ou noticias de interese da comunidade educativa en xeral (sobre os libros, sobre o novo instituto, ou calquera información deste tipo que nos vaia chegando dende FEDAPA, outras ANPAS, ou mesmo de vos ;-))

BLOG FACEBOOK