Rutis-Vilaboa. Culleredo (A Coruña) - ceip.sofia.casanova@edu.xunta.gal - Tlf.: 881960290

COMEDOR 2021/2022.

LIBROS E MATERIAL ESCOLAR 2021-2022

Fai clic para atopar o que buscas.

LIBROS DE TEXTO

AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR DESTINADAS AO ALUMNADO MATRICULADO EN EDUCACIÓN PRIMARIA.

Onte publicouse no D.O.G. a Orde do 6 de maio de 2021 que regula a participación no fondo solidario de libros de texto (3º,4º,5º e 6º) e se convocan axudas para adquirir libros de texto (1º e 2º) e material escolar para o alumnado de primaria.

Prazo: dende hoxe ata o 22 de xuño, incluído.

Pódense facer as solicitudes na páxina:Portada - Sede Electrónica - Xunta de Galicia ou no colexio.

No caso de facerse on line é unha solicitude por neno/a. No colexio, en formato papel, unha solicitude para todos/as irmáns/ás rescolarizados no centro.

Acceso aos formularios:  fondolibros (xunta.gal)

(Toda a información e a documentación a presentar está na citada Orde).

Listaxe definitivo do alumnado admitido para o curso 21/22.

Pódese consultar no taboleiro do centro.

Documentos de solicitude de transporte e comedor escolar para o vindeiro curso 2021/2022.

Durante este mes de maio está aberto o prazo para solicitar para o vindeiro curso 2021/2022 os servizos complementarios de transporte e comedor. Para iso é necesario  cumplimentar o documento ou documentos que se xuntan. Poden entregalo na administración do centro (o alumnado ou a súa familia) e tamén no correo electrónico do colexio, escaneando as solicitudes.

Se alguén ten dificultades para descargalo pode solicitalo en formato papel no colexio.

Están publicadas no taboleiro de anuncios o listaxe provisional de admitidos para o curso 21/22.

ADMISIÓN ALUMNADO 2021/2022

O CEIP SOFÍA CASANOVA ANTES DA PANDEMIA.

Se nos queres coñecer preme na imaxe.

O NOSO PAVILLÓN

Listaxe definitivo de admitidos na distribución de mascarillas no taboleiro do centro.