Rutis-Vilaboa. Culleredo (A Coruña) - ceip.sofia.casanova@edu.xunta.es - Tlf.: 881960290

CALENDARIO ESCOLAR PARA O CURSO 2019-2020

LIBROS 2019-2020

Revista PUNTO E COMA 2018-2019

Xa temos con nós a revista PUNTO E COMA... a vosa revista!

Esta revista escolar anual do CEIP Sofía Casanova recolle artigos de aspectos significativos do curso, así coma os traballos gañadores do Certame Literario organizado polo EDLG para o fomento do galego.

Agardamos gocedes da súa lectura e... FELIZ VERÁN! Guay

Premede aquí para poder ver a revista

FAMA

UN ENTROIDO DE PELÍCULA

Este foi, realmente, un entroido máxico... de película! Sorriso

Un ano máis os equipos de centro cordináronse á perfección para levar a cabo esta festa tan nosa, onde as familias xogan un papel fundamental. Grazas a todas as persoas que participaron e o fixeron posible!

Aquí tedes a Revista dixital deste Entroido 2019. Desexamos que gocedes coa súa lectura.

QUEN ANDA POLAS RÚAS?

Aquí tedes a información recollida na actividade "Quen anda polas rúas?", enmarcada dentro do proxecto PERCORREMOS CULLEREDO, desenvolvido polo Equipo de Dinamización da Lingua Galega do noso cole.

REVISTA PUNTO E COMA 2017-2018

Xa está aquí!! Xa chegou!!

Xa podedes gozar coa nosa revista escolar PUNTO E COMA do 2017-2018 publicada na web do cole.

FELIZ VERÁN!! Guiño

REVISTA DE ENTROIDO 2018

Xa está connosco a revista dixital do Entroido 2018! Sorriso

O ENTROIDO VAI DE CULLEREDO

Aproveitamos para lembrarvos que para estar ao tanto das últimas novas nas actividades do Equipo de Dinamización da Lingua Galega, podedes visitar o blog HABELAS HAINAS 7.0 no seguinte enlace:

ZONA ESCOLARIZACIÓN FEBREIRO 2018

XORNADA INTERCULTURAL.

Este mércores 29 de novembro o alumnado de 4º de Educación Primaria, participou nunha actividade  promovida pola Universidade de A Coruña co gallo de dar a coñecer un pouquiño ao pobo xitano.

O noso centro foi escollido pola Universidade xunto con outros tres centros da nosa provincia.

A actividade tuvo moi boa acollida entre o alumnado e o profesorado.

Facendo click no seguinte enlace danos acceso a unha noticia que publican dende a  universidade de A Coruña.