Conmemoracións

25N

Samaín 2022/2023

NON VOS PERDADES A NOVA ENTRADA NO "FARO DE SÁRDOMA".

Preme na imaxe para acceder.

ENTROIDO 2022

PREME NA FOTO PARA VER O VÍDEO. BO ENTROIDO A TOD@S!!!

DÍA DE ROSALÍA

PREME NA IMAXE PARA VER O VÍDEO

Samaín e Halloween

Aquí está o vídeo do Samáin, un pouco de festa para o inicio do curso! Premede na foto para velo!

5 de xuño-Día do medio ambiente

O 5 de xuño celebramos no colexio o Día do Medio ambiente para que tomemos conciencia da importancia do coidado do noso entorno. Os alumnos colocaron uns carteis cos nomes e características más importantes das árbores, arbustos e prantas que temos no colexio.

DÍA DO LIBRO

Para conmemorar o DÍA DO LIBRO fixemos unha sesión de contacontos no que participaron todos os nenos/as facendo de contacontaos e outros de público. Houbo 9 contos simultáneos e rotatorios e 9 grupos de rapaces compostos por unha mestura de nenos de educación infantil e primaria. Estes foron os contos que se contaron:

1º EP-La Mosca tosca-Viaxe total.                              2ºEP- Galiño pelao.

3º EP- Quen quere casar con Chinela?    4º EP-Este conejo pertenece a Emily Brown.

5º EP- Chibos,chibóns.                                             6º EP- Capitán Calabrote.

Inglés: Dragons                                                      Música: O tigre e o leñador.

VISITA DE AN ALFAYA

Aunando as celebracións “Día do libro “ e “Día das Letras Galegas” os alumnos do 2º e 3º ciclo de primaria  leron e traballaron  os libros “A encontadora”  e “O aroma do liquidámbar”  respectivamente,  no mes de Abril e o 15 de Maio recibiron a visita da autora, a escritora An Alfaya, que lles explicou con entusiasmo e agarimo como se inspirara para escribir estes e outros libros, e respondeu solícita e chea de simpatía a todas as preguntas  que os nenos /as  lle fixeron sobre os seus libros e premios conqueridos  e tamén sobre unha obra de teatro que están a preparar no colexio e que foi a súa primeira obra publicada . Finalmente  An  Alfaya firmou e adicou o libro a cada alumno.  Foi unha actividade emotiva e interesante.

SEMANA DA PRENSA

Na semana da prensa na escola os nenos e nenas de 1º estivemos a coñecer como se estructura un xornal e  as partes que ten unha noticia. Traballamos en pequenos grupos para axudarnos uns a outros e resultou unha actividade moi entretida.

FOTOS NADAL

Este ano o festival de Nadal tivo coma protagonista ao “Apalpador”, unha personaxe propia de Galicia que se dedicaba a coidar nenos e nenas, ademais de encher o seu bandullo con castañas.

A primeira actuación correu a cargo dos nenos e nenas de 6º de Primaria, consistente en contar un conto, facer un baile e cantar unha canción vestidos de “apalpador”. De seguido actuaron os nenos e nenas de Infantil, primeiro os de 5º cantaron e bailaron a canción “Somos amigos”; despois os de 4º cantaron a canción “Fun ao mercado” e, finalmente os de 6º cantaron unha canción creada por eles e disfrazados de planetas. Seguidamente, viñeron as actuacións de toda Primaria: os de 6º bailaron unha canción típica de Grecia; os de 1º cantaron a panxoliña “Na casa da miña avoa” e os de 2º “Xa me tardan estes magos”; a continuación os de 3º recitaron, entre todos, poesías das catro estacións; os de 5º cantaron e tocaron con flautas e percusión con vasos a canción de “Serenade”; e , finalmente, remataron coas actuacións os de 4º, primeiro tocando a “Polca da cereixa” con botellas de auga e despois facendo o baile da canción “Twelve days of Christmas”.

E, como remate do festival, a ANPA organizou a actuación da “Fada dos Soños”.

MAGOSTO

Comezamos a festa do MAGOSTO comendo castañas asadas nunha fogueira e un bocadillo de chourizo que estaba boísimo.

E despois de disfrutar dunha boa comida comezan os xogos populares en distintas zonas, cada dez minutos soaba unha sirea e cambíabamos de xogos,

rotando todos os cursos por todos os xogos.

Na pista vermella xogamos a  “Tiro de corda", á  “Castaña por detrás” cos nenos e coas nenas de Primaria, corre que o tes que coller!!!!! e ao "xogo do reloxio", coidado co aro!!!!!

Na pista de terra,  xogamoso á “A mariola ou mariquitilla”, qué recordos da infancia!; “As casiñas. Rodas de coches”, xulgade vós a alegría destes cativos neste xogo.

Espalda erguida, excelente control motor e enriba un sorriso. Así da gusto! “Carreira de castaña na culler”, xogo nº 6.

Os nenos e as nenas das clases de infantil foron agrupados polo color dos gomets que lles puxemos nas mans. Deste xeito interactuaron nenos de 4º, cos de 5º e 6º.

xogaron ao  lanzamento da castaña, xogo nº7; ao xogo do pañueliño por detrás, temos o da castaña por detrás, o nº 8.

Cómo nos custou ter os olliños pechados, eh!

E para rematar cos xogos populares temos aquí o nº 9, “O salto da rá”, onde fomos rás para levar a castaña ata o final do pequeno circuito de aros.

Por último, e para rematar coa festa do Magosto, os nenos e nenas de Primaria fixeron bailar os seus trompos, pero qué artistas!!!!!

SAMAIN 2013

En Galicia Samaín, En Irlanda Halloween* unha festa divertida onde intercambiamos tradicións e culturas gracias á auxiliar de conversación NorIrlandesa e a colaboración chipriota do Proxecto Leonardo con poemas en inglés, o Conxuro en galego, xogam os ao Apple Bobbing, houbo disfraces, cabazas decoradas, xogos, a visita dos pais da ANPA cun regalo de TRUCO e TRATO,   e  sobre todo...moitas risas

EDUCACIÓN VIAL 05-04-13

Coma todos os anos, no CEIP Sárdoma-Moledo celebramos a xornada de Educación vial, nas que os rapaces e rapazas aprenderon a circular correctamente tanto sendo peóns, coma condutores, xa que o noso centro está dotado dun circuíto que semella un percorrido real, con rotondas, semáforos, sinais verticais e horizontais... ata había policías que multaban ós que non respectaban as normas de circulación!