Día da Paz

30 DE XANEIRO : MURAL POLA PAZ - "SENDO PEQUENO PODES FACER COUSAS GRANDES"

Con motivo da celebración do Día da Paz, alumnado e profesorado participamos na elaboración dun mural para representar os símbolos de PAZ e RECONCILIACIÓN, ademais dunha pequena adaptación dun mural de Keith Haring.

Preme na imaxe para ver o proceso:

DÍA DA PAZ 2021: JERUSALEMA

Este ano conmemoramos o DÍA DA PAZ coa canción de Jerusalema,himno de esperanza e forza.

Prema na imaxe para ver  o noso vídeo

CARREIRA SAVE THE CHILDREN

Con motivo da celebración do Dia da Paz organizamos,como outros anos, a carreira solidaria de Save the Children. Este ano o colexio recadou 772,20€ que foron ingresados como donativo.Gracias a todas as familias pola súa colaboración nas achegas!

DÍA DA PAZ: "DEIXEMOS EN PAZ AO PLANETA"

No San Vicenzo este ano celebramos o Día da Paz baixo o lema "Deixemos en Paz ao Planeta", co fin de continuar fomentando o respeto e coidado polo noso planeta, proxecto de centro que estamos levando a cabo durante este curso.

Alumnos voluntarios e mestres colaboraron en facer o noso mural para a paz. Ademais os nenos/as de 5º de primaria foron os encargados de facer o manifesto que, no Día da Paz, expuxeron para todo o colexio:

O DÍA DA PAZ E NON VIOLENCIA, HAI QUE TER CONCIENCIA

Hoxe, 30 de xaneiro, celébrase o día da paz e non violencia en todo o mundo. É por iso, que dende o CEIP San Vicenzo, queremos recordar a importancia de respectar as persoas e aceptalas tal e como son, sen discriminar polo seu sexo, raza, relixión, condición sexual, ideoloxía ou nivel económico.
Temos que recordar que a paz, non só é a celebración de un día, senón que debe ser todos os días, xa que é moi importante para ter unha boa convivencia con todas as persoas que nos rodean.
Cabe destacar, que na actualidade, tristemente estamos vendo moitas noticias sobre a violencia doméstica, o cal é un problema bastante grave, e que debemos concienciarnos para erradicar este comportamento que nos leva a un gran malestar social. Para isto, nós, os rapaces e rapazas, que vamos ser a xeración futura, debemos prestar atención e tomar exemplo da educación en valores que nos intentan transmitir toda a comunidade educativa, incluída as nosas familias.
No día da paz, non podemos esquecernos do maltrato animal, xa que a paz debe ser para todos os seres vivos do planeta. Os animais merecen un bo trato, amor e cariño, xa que eles nos aportan todo iso sen pedir nada a cambio. E por suposto, que sexan libres e vivan no seu hábitat natural e que non estean encerrados en gaiolas.
Non podemos rematar sen falar do noso planeta, que está sufrindo cada día máis, pola culpa dos seres humanos irresponsables que a contaminan sen pensar que non temos outro planeta donde  vivir, e se non coidamos o que temos, a nosa vida na Terra será en peores condicións.
Con todo isto, desexamos que este día da Paz e non violencia, sirva para concienciarnos e mellorar o noso comportamento, xa  que coa axuda de todos, podemos vivir nun mundo mellor, sen guerras, pobreza, contaminación,...

Para finalizar, con un pareado querémosvos agasallar:
Para a paz alcanzar, a violencia debe acabar!!

Todo o centro aprendeu a canción " Pequeño planeta" como lema para este ano. Con ela cantamos e gravamos un vídeo representativo que podedes ver a continuación:

Pasámolo xenial!

Cantando, bailando e correndo pola paz

Carreira Kilómetros de Solidariedade - Save the Children

Este curso ao que igual que fixemos o pasado, con motivo da celebración do Día Escolar da Non Violencia e a Paz celebramos no noso centro a XI Carreira Kilómetros de Solidariedade coas nenas e nenos de Mali.

Recursos para o 30 de xaneiro - Día Escolar da Non Violencia e a Paz

DÍA DA PAZ

Un día cheo de solidariedade

O pasado luns 30 de xaneiro tivo lugar o día mundial da Paz e da Non Violencia e os profes e alumnos/as do cole realizamos diversas actividades para celebralo.

Durante a semana pasadaos os grupos de Primaria e Infantil redactaron mensaxes de paz dentro dunhas frechiñas que polos pasillos do cole nos guiaban ata diversos poemas e ao diccionario da paz elaborado por tódolos alumnos/as do centro. Ademais, o equipo de biblioteca deunos algunhas recomendacións de obras literarias sobre a paz.

Xa o propio día da paz, pola tarde, un representante de cada curso leu unha poesía ou mensaxe con propósitos para intentar facer este mundo un pouquiño mellor. Unha vez rematadas as lecturas, todos/as (nenos/as, profes e pais e nais que se achegaron ao centro) entoamos a canción "Color Esperanza" de Diego Torres. Para finalizar a xornada tódolos alumnos/as,divididos por ciclos, participamos na "Carreira Solidaria" oraginzada polo cole a través da ONG "Save the Children", na que as vosas voltas ao patio (e as de moitos nenos e nenas de toda España) van axudar a que moitos/as rapaces da R.D. do Congo teñan acceso a unha educación básica.

Aquí vos queda unha imaxe desta xornada. Facendo clic nela teredes acceso á galería onde están o resto das fotos deste día.

Ademais, se premedes nas imaxes que van máis abaixo teredes acceso a un par de vídeos elaborados polas mestras do primeiro ciclo sobre as actividades realizadas neste día.

sentímolo, flash non está dispoñible.

PAZ

O día da paz é o lunes 31 de enero pero fixemola o día 28 de enero. É tubemos facendo moitas cousas como: Pulseras de papel con unha paloma, unha cancion para que visen os nenos... Pero o peor fui que choveu e tubemos facendo dentro o que tiñamos que facer fora. Todos os cursos saliron o pasillo, a cantar a canción de Rosario Flores No dudaria. Todos os nenos e nensa cas mans lebantadas cantando a canción.