EN MARZO ÁBRESE O PRAZO PARA A SOLICITUDE DE ADMISIÓN PARA OS ALUMNOS DE NOVA MATRÍCULA

Do 1 de marzo ao 10 de abril está aberto o prazo para a solicitude de admisión de novos alumnos no centro San Vicenzo. Os alumnos que xa estean matriculados este ano non necesitarán formalizar matrícula para o curso vindeiro.

Para solicitar a admisión haberá que presentar a seguinte documentación:

SOLICITUDE DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2012 / 2013

(Para alumnos de nova matrícula)

Prazo: do 1 de marzo ao 10 de abril.

DOCUMENTACIÓN NECESARIA:

1. Impresos solicitude (Anexo I I).
  2. Enquisa de relixión.
  3. Certificado médico (cóbrese polo médico de cabeceira ou o pediatra).
  4. Impreso de Transporte Escolar.
  5. Fotocopia do libro de familia (folla na que aparece o neno).
  6. Dúas fotografías tamaño carné.
  7. Certificado de empadroamento conxunto no que aparezan tódolos membros da unidade familiar que convivan no domicilio do alumno (pídese no Concello).
  8. Fotocopia da Tarxeta Sanitaria do neno feita polas dúas caras.
  9. Impreso de autorización de publicación de imaxes.
  10.  No caso de separación ou divorcio dos pais, sentenza xudicial na que figure o convenio regulador e a persoa ou persoas que teñan a custodia legal do alumno.
  11. Impreso de autorización de recollida dos nenos en horario escolar.
  12. Cuestionario lingua materna.

Todos os documentos que pidan a sinatura deberán estar asinados tanto polo pai como pola nai ou titores legais.

Os alumnos que sexan usuarios do transporte escolar teñen dereito ao uso gratuíto do comedor escolar.

Esta tramitación corresponde solicitude de admisión. No mes de xuño (do 20 ao 30) deberá tramitarse a matrícula, para o que simplemente será necesario cubrir o impreso de matriculación correspondente no caso de que toda a documentación anterior xa se teña presentado. Dito impreso de matriculación será facilitado na secretaría do centro.

Tanto estas instruccións como os impresos necesarios para a tramitación poderanse pedir na secretaria do centro en horario de luns a venres de 12:10 a 13:00

Os impresos poden ser descargados nesta mesma web do CEIP San Vicenzo. Para facelo hay que entrar no menú da esquerda no apartado  "O Centro" --> "Secretaría" --> "Admisión".