E NÓS... SEGUIMOS ANIMÁNDOOS

ANIMACIÓN A LECTURA

Un curso máis contamos coa colaboración da E.Alfaguara,que tivo a ben realizar un pequeno teatro (de animación lectora) sendo os alumnos os protagonistas.

O obxectivo é sempre o mesmo: Fomentar o hábito lector; que cheguen a sentir a necesidade de ter un libro cerca.

Cada grupo ía facendo a representación do libro proposto para esa animación, a verdade é que gozaron/amos coas súas interpretacións, era marabilloso ver o metidos que estaban nos seus papeis, demostrando ademáis que se sabían o contido do libro de principio a fin.

Parabéns aos rapaces/as polo bo comportamento que sempre teñen, e como moi ben dixo a animadora "DA GUSTO VIR A VIMIANZO"

Está claro... que para crear bos lectores debemos conseguir que os alumnos disfruten lendo.

O BO LECTOR NON NACE, FAISE.

animaciónanimación