AVISOS

No caso de avisos por sospeita de COVID,  aconséllase empregar o número de teléfono 886151191 para non saturar a liña principal do colexio.

Para calquera incidencia coa apliación Abalarmóbil, non dubidedes en chamar ao colexio ou acudir á dirección para solucionala

XESTIÓN DOCUMENTAL NA NUBE

Esta novidade permitirá realizar xestións cotiás en rede e tamén consultar moitos documentos do colexio. Acceder premendo a continuación:

XESTIÓN DOCUMENTAL CEIP SAN TOMÉ

ADMISIÓN ALUMNADO 21/22

En base ás solicitudes de admisión recibidas neste centro, podemos facilitar a seguinte información:

4º de infantil (3 anos): todos/as os/as solicitantes están ADMITIDOS/AS ao non cubrirse o total de vacantes.

6º de infantil (5 anos): todos/as os/as solicitantes están ADMITIDOS/AS ao non cubrirse o total de vacantes.

1º de primaria: todos/as os/as solicitantes están ADMITIDOS/AS ao non cubrirse o total de vacantes.

4º de primaria: polo momento non hai praza para os/as solicitantes, ao non existir vacantes.

DigiCraft no teu cole

O noso cole ven de ser seleccionado para o programa "Digicraft no teu cole", que ten por obxectivo desenvolver o talento dixital do alumnado de 5º e 6º de primaria.

Con este programa, o alumnado realizará experiencias de Intelixencia Artificial e Videoxogos, dentro da asignatura de libre configuración "Informática e Robótica".

PERÍODO DE ADIMSIÓN PARA O CURSO 2021/22

Entre o 1 e o 22 de marzo estará aberto o prazo para solicitar praza para novo alumnado no noso centro de cara ao curso 2021/2022.

As solicitudes poderán presentarse de xeito telemático:

ou ben en papel na secretaría do colexio en horario de 9h a 14h.

Non organizamos xornadas de portas abertas, pero se algunha familia ten interese en visitar o centro tería que concertar esa cita por teléfono.

Nos arquivos adxuntos está toda a documentación relacionada con este proceso, incluído o formulario de admisión.

PREMIOS INNOVAGAL

A Consellería de Cultura, Educación e Universidade ven de publicar a resolución definitiva dos premios Innovagal, nos que o noso centro foi premiado co 3º posto e ademais recibiu unha mención honorífica polo traballo levado a cabo durante o confinamento.

Este premio acredítanos como centro Ïnnovagal durante catro cursos e ten unha dotación económica de 4000 € que serán investidos en novos proxectos de Innovación Educativa.

Pode acceder á resolución definitiva premendo aquí.

Acceso ao recoñecemento da Xunta no Portal Educativo.

Publicación dos "Horarios espello"

No documento adxunto publicamos os "horarios espello" en base á Resolución conxunta da Secretaría Xeral Técnica e da Secretaria Xeral de Educación e Formación Profesional pola que se aproba o Plan de Continxencia ante peches de aulas ou centros educativos no contexto da Covid-19 nos centros de ensino non universitario sostidos con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia para o curso 2020-2021.