Entrega de carnet da biblioteca

Hoxe, 12 de decembro, entregamos os carnets da biblioteca a todo o alumnado do noso centro:

Semana do Libro

Este ano para conmemorar a semana do libro, ademais do traballado en cada titoría, todo o colexio realizou un obradoiro de encuadernación da man dos usuarios de Aspadex.

VII SEMANA DO LIBRO CEIP SANTA EULALIA DE DUMBRÍA

Durante a semana do 23 ao 27 de abril celebrouse a VII Semana do Libro do CEIP Santa Eulalia de Dumbría.

Organizouse un concurso literario no que participou todo o alumnado no noso centro. Os gañadores foron os seguintes:

Marcos Lista - 3 anos

Mireia Trillo - 4 anos

Antón Montes - 5 anos

Mireia Traba - 6 anos

Eva Costa - 7 anos

Asier López - 8 anos

Uxía Felpete - 9 anos

Lucía Fernández - 10 anos

María Domínguez - 11 anos

Ademais, o xoves 26 de abril, a través do Concello, tivemos un espectáculo máxico-lingüístico "Lingua do país" por Martín Camiña, con asombrosas ilusións con cartas, cordas...

Por último, o venres 27 de abril, tivemos a visita de Rocío Leira, que realizou un obradoiro literario co alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria:

VII SEMANA DO LIBRO -CEIP SANTA EULALIA DE DUMBRÍA

Sesión de Contacontos con Lázaro en colaboración co Concello de Dumbría

A mestra Tomasa

O pasado mércores tivemos unha visita moi especial!  Grazas á área de Lingua da Deputación de a Coruña e ao Servizo de Normalización Lingüística do Concello de Dumbría, a compañía de teatro "Duende Sico" convertiu o noso cole nun bosque encantado cheo de historias e música en directo! "A mestra Tomasa" foi unha divertida obra de teatro onde o pasamos xenial escoitando divertidos contos. E ademais, os maiores do cole puidemos elaborar uns fermosos marcapaxinas.

Coa lingua fóra

VI SEMANA DO LIBRO CEIP SANTA EULALIA DE DUMBRÍA

Agora si que si! Deixámosvos un vídeo resumo da nosa "VI Semana do libro".
Dende o colexio queremos agradecerlle aos contacontos e escritores e escritoras a súa presenza no cole, aprendímos moitísimo con vós e pasámolo pipa! E tamén queremos agradecerlle ásfamilias que nos acompañaron nesta semana para facer máis rica esta experiencia. Sodes uns valentes!
Moitísimas grazas a tod@s!

VI Semana do Libro: Rivadulla Corcón e Miro Villar

Onte deu comezo  a "VI Semana do Libro", que como ven sendo xa habitual celebramos no colexio ao redor do 21 de abril. Aquí vos deixamos un par de instantáneas da xornada de onte, onde os nenos e nenas de quinto e sexto de primaria tiveron a visita de dous autores:Rivadulla Corcón e Miro Villar. Moitas grazas por acompañarnos!

Máis adiante ensinarémosvos máis fotografías desta e doutras xornadas.