Ed. Primaria

INSTRUCCIÓN COMEDOR CURSO 2021/22

Unha vez publicada a instrucción 2 de 2021 que regulará durante o curso 2021/22 o comedor escolar poñemos a vosa disposición o texto da mesma.

Para ser usuario do comedor é imprescindible entregar por correo electrónico ou na secretaría do Colexio, debidamente cuberto e asinado polos pais e membros da unidade familiar maiores de idade, o Anexo II de Autodeclaración. Aqui dispón dunha axuda para cubrir o cálculo do pagamento

Entregarase ata o día 14 de xullo en horario de 10 a 13 horas.

Familias de 6º de Primaria

Estimadas familias.

Tras muchas gestiones incluyendo innumerable intercambio de correos y varias llamadas telefónicas esta es la última notificación que he recibido por parte de la agencia que gestiona nuestro viaje de fin de curso a Madrid. (correo recibido el 16 de julio )
Sentimos mucho no poder dar todavía una fecha para la devolución de sus aportaciones pero como pueden comprobar no depende de nosotros.
Seguimos insistiendo y en cuanto hagan el abono se lo haremos saber para que pasen a recogerlo.
Un saludo.

"Buenas tardes,

Me enviaron la confirmación el pasado viernes de que os reembolsan el hotel de Fuenlabrada tal y como le informé, por tanto pasé esta semana su grupo actualizado para reembolso de la totalidad

A la espera de que me den el ok desde admin  (que a la vez van revisando otros anteriores con la remesa de solicitudes actual)

Cuando tenga el ok de mi administración , haré la gestión en mi sistema administrativo y posteriormente mi Dir de Adminstración los va revisando que todo esté correcto y si es así, van liberando los abonos"

Publicación das listaxes provisionais de fondo libros e recollida de vales.

Estimadas familias.

Na porta de cristal de acceso ao centro están publicadas as listaxes provisionais de fondo libros. A mediados da semana que vén publicaremos a listaxe definitiva na que xa aparecen asignados os libros por materias para cada alumno / a

Aproveitamos tamén para informarvos de que a partir do luns día 6, en horario de 10.00 a 13.00 horas e ata o día 15 podedes pasar a retirar os vales de axuda para libros e material.

Temas varios

Estimadas familias.

Achegamos en arquivos adxuntos a lista de material para cada un dos niveis educativos para o curso que vén, así como a lista de libros.

Tamén aproveitamos para comunicar que TODAS AS SOLICITUDES DE ADMISIÓN RECIBIDAS NESTE CENTRO pasan a definitivas.

Dende o xoves podedes pasar a formalizar a matrícula en horario de 10 a 13 horas.

Que pasedes unha boa noite de San Xoán.

ÚLTIMA SEMANA E VARIAS NOVAS!!

BOS DÍAS A TODAS E A TODOS

Última semana dun extrano curso...

Achegámosvos algunha tarefa para facer esta semana

Lembrade que esta semana o alumnado de 6º ten que devolver os ordenadores.

6º A de 10.00 a 12.00 horas.

6º B de 12.00 a 14.00 horas.

Lembrade comprobar que traedes todo e que ten que vir un dos proxenitores para asinar a devolución.

Tamén vos deixamos un aviso moi importante da ANPA sobre o banco de libros, mirade o documento adxunto.

Unha aperta para todos.

NOVA SEMANA . Tarefas e comunicados varios.

OLA A TODOS E A TODAS!!!!

Comeza unha nova semana e nos ficheiros adxuntos tedes algunhas tarefas novas e tamén solucionarios.

Dende o PDC fannos unha proposta de merendas creativas. http://pdcsanmarcos.blogspot.com/2020/05/merendas-creativas-e-saudables.html

O equipo de biblioteca e o EDLG celebran  a "Semana do medio ambiente". http://bibliomarquinos.blogspot.com/search/label/medio%20ambiente https://edlgsanmarcos.blogspot.com/

Tamén teredes novas propostas no blog do equipo de plurilingüismo. https://sanmarcosenglishclass.blogspot.com/

Aproveitamos tamén para dar dous avisos.

ADMISIÓN
Xa temos publicadas no centro as listaxes provisionais de admisión de alumnado para o curso 2020/21, por se queredes consultadas, pero ESTÁN ADMITIDOS TODOS E TODAS OS QUE FIXERON A SOLICITUDE.

ENTREGA DE MATERIAL DE INFANTIL.
Farase o venres día 5 de xuño.
As familias das aulas A (lila, verde e laranxa ) acudirán a recoller o material de 10.00 a 12.00 horas.
As familias das aulas B (vermella, azul e amarela) acudirán de 12.00 a 14.00 horas.
As familias de 3 anos entrarán pola porta habitual de acceso ao edificio de E.I.
As familias de 4 e 5 anos entrarán pola porta lateral, a da beirarrúa, que estará aberta para este fin.