Skip to Content

BENVIDA

CEIP San Francisco Javier
 
Código do centro: 15025025
Enderezo: Ronda de Outeiro 72. A Coruña. C.P. 15009
Coordenadas: 43°21'07.3"N 8°24'07.0"W | 43.352019, -8.401933
Teléfonos:
Administración 881.960.981
Conserxería 881.960.980

Fax: 881.960.987
Email: ceip.sanfrancisco@edu.xunta.es
 
Se quere acceder a unha presentación do centro, pique aquí

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2021/22. PUBLICACIÓN LISTAXES DEFINITIVAS

Informamos que están publicadas as listaxes definitivas de admitidos e non admitidos para o curso 2021/22 .

Estas listaxes pódense consultar no taboleiro dentro do centro ou telematicamente a través da aplicación admisionalumnado empregando a chave 365 ou certificado dixital.

O prazo de formalización de matrícula será do 20 ó 30 de xuño. Se finalizado este prazo non se formalizara a matrícula, decaerá o dereito á praza obtida.

V CONCURSO DE BANDA DESEÑADA

Desde o EDLG Agradecemos a tod@s os vosos traballos para o concurso de BANDA DESEÑADA. 

Aquí vai a entrega de agasallos e diplomas!!!!

 

Para ver o vídeo a pantalla completa, premer aquí 

DIA NON LECTIVO

Informamos que o próximo 18 de maio o centro permanecerá pechado por ser día non lectivo. 

Pódese acceder ó calendario escolar premendo na imaxe 

ADMISIÓN ALUMNADO. LISTAXES PROVISIONAIS CURSO 2021/2022

Hoxe, día 19 de abril de 2021, procédese á publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos para o curso 2021/2022.
Estas listaxes pódense consultar no taboleiro dentro do centro ou telematicamente a través da aplicación admisionalumnado empregando a chave 365 ou certificado dixital.

O prazo de reclamacións ás listaxes estará aberto desde mañá día 20 ata o 26 de abril de 2021, ás 13:30 horas na secretaría do centro en horario de 9:30 a 13:30.

As reclamacións resolveranse coa publicación das listaxes definitivas antes do 15 de maio. A súa publicación comunicarase a través da web do centro.
O prazo de formalización de matrícula será do 20 ó 30 de xuño. Se finalizado este prazo non se formalizara a matrícula, decaerá o dereito á praza obtida.

BOLSAS COMEDOR CURSO 2021/2022

O pasado martes 30 de marzo de 2021 publicouse no Boletín Oficial da Provincia a convocatoria de bolsas de comedor 2021/2022.

Para acceder á toda información preman na imaxe.

As solicitudes poderán presentarse entre o día 5 e 30 de abril, ambos incluidos.

Os impresos estarán dispoñibles nas oficinas de todos os rexistros municipais, nos centros cívicos municipais e na web municipal da área dos servizos sociais e sede electrónica. 

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2021/22

PROCEDEMENTO ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2021/2022

PRAZO: DO 1 DE MARZO ATA O 22 DE MARZO

PRESENTACIÓN SOLICITUDES: 

  • Cubrir a solicitude informáticamente e presentala asinada de xeito manual no centro. 
  • Cubrir a solicitude informáticamente e asinala en Sede Electrónica .

SOLICITUDE

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR XUNTO COA SOLICITUDE: 

  • Copia DNI, Libro de familia ou documento acreditativo do requisito de idade do alumno-a
  • Certificado empadronamento actualizado.
  • Convenio regulador ou resolución xudicial de separación ou divorcio de ser o caso.
  • Calquer outra documentación xustificativa para acreditar a puntuación.

HORARIO ADMINISTRACIÓN: 9:15 A 11:30 E DE 12:00 A 13:15. LUNS POLA TARDE DE 16:00 A 18:30.

Só poderá acceder ó centro unha persoa por solicitude. Lembramos a importancia de cumprir e respetar todas as medidas do protocolo sanitario actual. 

INSTRUCIÓNS E VACANTES 

CRITERIOS DE VALORACIÓN

CRITERIO COMPLEMENTARIO

MAPA DE ZONAS

RESOLUCIÓN  RESULTADO LETRAS DESEMPATE

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

 

Estimadas familias, 

Comunicamos que este ano, debido á situación sanitaria que estamos a vivir,  realizaremos a xornada de portas abertas online, nunha reunión virtual/webinar o luns  8 de marzo ás 17:00 horas a través da plataforma Cisco Webex.

Nesa sesión facilitarase información importante do centro: proxecto educativo, horarios, recursos, actividades, infraestructuras e finalizarase cunha rolda de preguntas. 

As familias que estén interesadas en participar na mesma, deberán inscribirse previamente chamando ó número de administración do centro: 881960981 en horario de mañá. A ligazón para poder asistir será enviada o venres día 5 de marzo ó correo electrónico facilitado. 

Agradecemos de antemán a súa participación, colaboración e interese por formar parte da nosa comunidade educativa. Aproveitamos a ocasión para enviarlles un afectuoso saúdo.

O Equipo Directivo

ACTIVIDADES ENTROIDO 2021

CELEBRAMOS O ENTROIDO

O entroido está á volta da esquina e como todos os anos, preparámonos para vestir os nosos complementos. Atentos e atentas aos mandatos de Manolo e de Catalina. Comezamos o martes 9. Bo entroido!.

Distribuir contido


by Dr. Radut