DÍAS NON LECTIVOS

Estimadas familias,

Comunicamos que os días solicitados polo centro como non lectivos e aprobados no Consello Escolar son o 7 de decembro de 2021 e o 16 de maio de 2022pendentes aínda de aprobación pola Inspección Educativa.

Asimesmo, lembramos que o luns 11 de outubronon é lectivo, por ser o Día do Ensino, tal e como se establece no calendario escolar para este curso 21/22.

Como o martes é festivo, esperamos que teñades unha boa e feliz ponte!

Un saúdo,

O Equipo Directivo.

• Prema aquí para máis información do calendario escolar.

CONVOCATORIA DE BOLSAS E AXUDAS PARA O ALUMNADO CON NEAE_CURSO 21/22

Aberto o prazo para solicitar as bolsas de carácter xeral para o curso académico 2021/2022 para o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo. Aquí vos deixamos o enlace directo ao BOE.

O prazo de presentación das solicitudes finaliza o 30 de setembro. A solicitude debe presentarse a través da páxina web do Ministerio:

Unha vez cuberta a solicitude hai que imprimila e presentala no colexio antes do 30 de setembro xunto coa documentación solicitada.

Para facilitarvos o proceso e a modo de explicación, vos deixamos varios documentos adxuntos ao final desta entrada.

Ante calquera dúbida poñédevos en contacto coa Orientadora do centro.

CURSO 2021/2022

PERÍODO DE ADAPTACIÓN DE 4º DE EDUCACIÓN INFANTIL

O período de adaptación para o alumnado de 4º de Educación Infantil dará comezo mañá xoves 9 de setembro.

No arquivo adxunto tendes os horarios establecidos para os diferentes grupos que se vos comunicaron na reunión inicial coa titora.

Que teñades un bo comezo de curso e benvid@s ao noso cole!