A botica de Efrén

Os alumn@s de 2º e 3º Ciclo,  obtiveron todos estes saberes dos seus maiores. Esta é a recompilación de todos os remedios caseiros, prantas medicinais, ditos e refráns recollidos.

A información obtida dos cadernos de campo está publicada na plataforma Google Sites, co título:

A BOTICA DE EFRÉN

Se cometemos algún erro á hora de transcribila, non dubidedes en correxirnos e se recordades algún remedio sempre podedes facérnolo chegar para completar o recetario. Os remedios caseiros pode que non curen pero alivian, que xa é moito! E... Que nada se perda!

GRAZAS A TODAS AS FAMILIAS POLO VOSO ESFORZO E E POR AXUDARNOS A MANTER SEMPRE VIVA A NOSA CULTURA E TRADICIÓNS!

- Para navegar polo sitio, so tedes que ir picando nos "gadgets" da barra lateral esquerda -