5ºB Ed. Primaria

Tarefa venres 27

Bo día familias!

Rematamos a semana e seguro que todos e todas fixestes un gran traballo. Así que merecédesvos moitos aplausos.

Na fin de semana toca descansar pero o luns... voltamos con máis traballo, non vos esquezades!

Tarefa xoves 26

Bo día familias:

Achego nos adxuntos o traballo de hoxe e as correccións. Tamén vos deixo un corto por se queredes ver algo de maxia... E non deixedes, cada día, de facer maxia nas vosas casas  co voso sorriso. Moitos bicos!

Tarefa mércores 25

Bo día, alumnos/as e familias:

Aquí engado a tarefa de hoxe coas solucións de onte e mándovos unha aperta moi grande.

Tarefa martes 24

Moi bo día familias:

Aquí vos deixo as solucións ás tarefas de onte e o traballo de hoxe.

Unha aperta!

Actividades luns 23

Estimadas familias:

Achégovos o traballo para hoxe, luns 23. Cada día colgarei 3 fichas (6 carillas) de repaso dos contidos traballados no curso. Ao día seguinte colgaranse as solucións do día anterior para que o alumnado poida auto-corrixirse.

As fichas son voluntarias e cada neno/a poderá ir traballando ao seu ritmo. Se non tedes impresora, o alumno/a pode copiar as solucións nun papel, facer o traballo de xeito oral, etc. Trátase de non perder o ritmo de traballo e de reforzar o traballado na aula.

Para calquera dúbida non teñades problema en contactar conmigo. Moito ánimo e unha aperta!

(Para acceder ao traballo pulsade abaixo nos arquivos adxuntos)

LEANDRO LAMAS

PROPOSTA DE TRABALLO DE PLÁSTICA PARA ESTA FIN DE SEMANA "LONGA"

Imos pintar un cadro de Leandro Lamas (Pintor, ilustrador, actor e director teatral galego).

Nas imaxes que presentamos a continuación, vaivos indicando os pasos a realizar.

Ídeas mirando unha a unha e reproducíndoas nun folio. Prestade atención! Que non se vos esqueza ningún detalle.

Unha vez rematado, tedes que darlle cor. Buscade na rede cadros deste pintor para facervos unha idea do seu tipo de pintura.

Desfrutade coa actividade!