BUSCA DE LIBROS POR PORTADAS E PISTAS

Outra actividade na que participou un grupo de alumnado de infantil e tamén os grupos de 1º de primaria consistía en montar un puzzle que correspondía a portadas de contos que logo tiñan que buscar na biblioteca.

Pola súa parte, os grupos de 2º de primaria, tiñan que facer a búsqueda de libros pero neste caso seguindo pistas ( buscar o titulo dun libro, anotar o autor,...), intentando que coñecesen e descubrisen distintas lecturas, acercándose aos libros de xeito lúdico no espazp da biblioteca.

Algunhas imaxes descriptivas da actividade. Clica aquí

O resto de alumnado de primaria, 3º, 4º, 5º e 6º, tiveron a oportunidade de contar cun contacontos de excepción como Pepe Sendón, quen candilou ao alumnado e profesorado co seu xeito de narrar historias acompañado do son de fondo dunha guitarra.