Linguas estranxeiras

Inglés

Teacher Isa invítavos a botarlle unha ollada ao seu blogue, destinado aos nenos e nenas de Infantil, 1°, 2° e 3° de primaria. Premede na imaxe para acceder.

Traballo de inglés

Para que o meu alumnado poda repasar os contidos traballados na aula o meu blogue volve estar operativo. Irei colgando diferentes actividades para o meu alumnado de 4, 5 e 6.

Entendo que non todo o alumando ten acceso a internet así que estas actividades son voluntarias e non avaliables. Se premedes na imaxe ides directos a o blogue.

Se necesitades calquera cousa o meu email está a vosa disposición: salgueirorilo@gmail.com

Vemonos pronto e quedade na casa!

Un mes en Canadá. Experiencia PIALE 2019

English songs

Some songs to practice English!

English activities for little children

Aquí temos unha páxina moi boa para que os máis pequenos continuén aprendendo English na casa. So tedes que premer na imaxe para visitala. Enjoy!!

english for little children