Día Internacional da Muller e a Nena na Ciencia

Para conmemorar o "Día Internacional da Muller e da Nena na Ciencia"que se celebra o vindeiro xoves 11 de febreiro, dende o Equipo de Biblbioteca elaboramos unha presentación con múltiples recursos que agardamos vos sexa útil.

Atoparedes nela, información moi variada sobre a celebración desta data, un catálogo de libros que podedes atopar na Biblioteca, biografías de científicas moi coñecidas por todas e todos nós (e outras non tanto) e experimentos sinxelos.

Xa que este curso non podemos realizar outras actividades que nos gustarían, invitámosvos a facer chegar as vosas casas a ciencia e igualdade!

Gañadores do concurso de Samaín

Día Escolar da Non Violencia e a Paz (30 xaneiro)

Este ano a paz ten aires xaponeses!

Os xaponeses colgan, nas entradas dos santuarios, tablillas  de madeira EMA para expresar os seus desexos. Os nosos son, por suposto, desexos de paz, e están colgados na pasarela de entrada ao centro, acompañados de mil grullas de papel que o  alumnado elaborou, tanto no centro, como en colaboración coas familias. As gruollas de origami serán as encargadas de impulsar os nosos desexos e que estes se fagan realidade.

Preme na imaxe para ver o resultado.

Concurso!!

Desde a Biblioteca, Cleo proponnos un concurso e temos que adiviñar de qué monumentos se tratan.

Cando os averigüedes hai que escribir nun dos papeis que tendes na entrada da Biblioteca toda a información de cada un e metelo no buzón prateado co voso nome e o curso antes do 13 de Abril.

O día 23 de Abril saberemos quenes son os gañadores do concurso! Haberá un premio por ciclo, asi que dicir nada máis que boa sorte a todos!!

1º CICLO

2º CICLO

3º CICLO

CINE