ABRIL, O MES DOS CONTOS MIL

23 DE ABRIL, DÍA DO LIBRO.

biblioteca escolar

Aínda na distancia, o mes de abril ferve

nas bibliotecas escolares galegas cunha

gran variedade de actividades arredor

do libro e a lectura. As circunstancias excepcionais obrigan a dar unha pensada

á programación do Mes do Libro,

as recomendacións e lecturas virtuais,

os retos, a participación das familias,

a creatividade... ocupan agora este espazo, diferente pero igualmente rico.

Proposta da Asesoría de bibliotecas escolares:

Dende a distancia, dende as nosas casas, unirémonos para celebrar o día do libro.

Durante a semana os nosos biblioaxudantes, dende as súas casas, contaron dous contos que os fixemos chegar a todas as familias a través dos grupos de whatsapp.

Os libros serán a canle que nos une esta vez.

Houbo poesía a través de radio Guímaro,  e contos diversos.

O luns houbo poemas a través de Radio Guímaro e os nenos e nenas de 5º e 6º.

Radio Guímaro: poemiñas entrañables

O martes os nenos de 5º contaron o conto:

O Dragón Comemedo

Escoita aquí O dragón comemedo

O mércores os nenos e nenas de 6º contaron:

Un día de treboada

Escoita aquí un día de treboada

O xoves traballamos cos contos favoritos.

Por outra banda o alumnado de 5º e 6º déronlle unha volta a algúns dos contos tradicionais. Léronos e cambiaronos un pouco e que mellor maneira de compartilos cos demáis compañeiros que de novo, a través de Radio Guímaro.

Dende as súas casas crearon os audios que logo uniu Manuel de Eco FM ribeira Sacra e así chegou de novo Radio Guímaro e a voz dxs nosxs biblioaxudantes ás familias.

Queredes  escoitalos?

Catro contos  contados polxs nenxs de 6º

Moitas grazas biblioaxudantes, por seguir como sempre traballando e cumplindo os retos que vos propoñemos....Moitas grazas familias, por estar ahí, cos vosos fillos e fillas, compartindo nestes intres, co profesorado o acompañamento  das tarefas escolares.

Participamos tamén na proposta da Asesoría de bibliotecas escolares reivindicando a través dunha fiestra unha librería da zona, un/ unha autor/ra e un libro

unha libraría: Agrasar

Unha autora: Olga Novo

Un libro: Feliz Idade