SOLICITUDE DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2021/2022

PREMENDO NO ARQUIVO ADXUNTO, ATÓPASE A INFORMACIÓN NECESARIA PARA O PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O VINDEIRO CURSO.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2019/2020

ORDE do 12 de maio de 2020 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2020/21 (código de procedemento ED330B).

Para máis información: DOG

IMPRESO PARA PRESENTAR EN MAN

ENLACE PARA CUBRIR TELEMÁTICAMENTE

PROGRAMACIÓNS ADAPTADAS DO 3º TRIMESTRE 19/20

Adaptación das programacións didácticas segundo as Instrucións do 27 de abril de 2020, da Dirección Xeral de Educación, Formación  Profesional e Innovación Educativa para o desenvolvemento do terceiro trimestre do curso académico 2019/20, nos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia.

Recollida

Documento para cubrir en caso de recoller ao alumnado antes da hora de saída.

Faltas puntualidade

Documentación para cubrir en caso de faltas de puntualidade.

Usuarios conectados

Agora mesmo hai 0 usuarios e 0 invitados conectados.