GRADUACIÓN 6º EP CURSO 2020 - 2021

Despedida

Nunha palabra

LEDICIA COSTAS

@S alumnos de 5º e 6º , fixeron a lectura do libro “Escarlatina, a cociñeira defunta”  da ecritora arriba mencionada e realizaron as seguintes actividades:

. Resumos e comentarios orais sobre o libro.

. Investigación sobre a traxectoria literaria da autora.

. Debuxos sobre esceas  do libro coas que se compuxo un mural.

. Traballo sobre receitas: recollida e compilación de receitas de cociña.

. Elaboración de receitas saudables.

. Algúns alumn@s do García Barros e a súa profesora Cruz , compartiron con nós o video de un camishibai ilustrado polo alumnado do Bacharelato de artes sobre o libro “ Escarlatina, a cociñeira defunta” e queremos darlle as grazas e dicirlles que nos gustou moito. Parabéns!

. Por último fixemos una videoconferencia co ledicia Costas moi, moi  educativa. Grazas!

Rosalía

@s alumn@s de 5º e 6º con amor, debuxan a Rosalía con coloe.

Entroido 2.021

Entroido Tradicional de Arcos. Curso 2020/2021. 5º e 6º EP

5º e 6º EP, Aguinaldo e Sentidiño.

Magosto 2020

Panel Rosalía explicado por Fina

os rapaces de 6º tiveron unha charla sobre un tapiz ,feito con diferentes tecnicas de costura e tecidos.A Antiga profe do cole ,ademais de explicalo ,leulles uns poemas de Rosalía nos que está inspirado o tapiz.