EDUEMOCIONA

Durante os días 14 e 15 de abril as clases participantes no Eduemociona (Contratos - Programa) asistiron a uns obradoiros sobre educación emocional impartidos por Marían Cobelas, onde tiveron a oportunidade de falar e coñecer máis sobre as emocións.

Día da muller

O día da muller tratamos 21 mulleres galegas que destacaron ou destacan hoxe en día  nalgún ámbito: escritura, deporte, moda, cociña... Cada alumno/a leu información importante sobre cada unha delas e despois de decorar a ficha que lles tocou fixemos un mural no corcho.

Día de Rosalía 3º e 4º cursos

Os alumn@s de 3º e 4º , festexamos o día de Rosalía con diversas actividades, entre elas , lendo e escoitando os seus poemas. Tamén traballamos as emocións mentras pintabamos os seus retratos.

Día de Rosalía 3º e 4º cursos

Entroido 2.021

Teatro 3º Primaria

Contando fábulas no taller de monicreques:

@s alumnos de 3º traballaron as fábulas, escribíronas de forma dialogada e representáronas para os seus compañeiros.

fábula os cazadores de gansos

Fábulas 3º Primaria