Admisión de alumnos

No taboleiro interior do colexio están colgados os listaxes DEFINITIVOS de alumnado admitido e non admitido para o curso 2022-2023.

Prazo de reclamacións: Poderase presentar recurso de alzada ante o xefe territorial no prazo dun mes.

Lembramos que o prazo para a formalización da matrícula é do 20 ao 30 de xuño.

Curso 2022 - 2023

Presentación solicitude de admisión: 1 - 21 de marzo.

A solicitude será única e poderase presentar:

Preferentemente de forma electrónica a través da aplicación informática admisionalumnado https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado

ou de forma presencial no centro educativo.   Modelo solicitude admisión (ED550B)

Lexislación e información:

Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado (DOG)

Corrección de erros. Orde do 12 de marzo de 2013

Orde do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado

ORDE do 18 de decembro de 2020 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (código de procedemento ED550A e ED550B).

DECRETO 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato

Información e calendario admisión curso 2022/23

Áreas de influencia

Instrucións da Dirección Xeral de Centros proceso de admisión curso 2022/23

Anuncio sorteo público anual das letras de prioridade para resolver os empates no procedemento de admisión de alumnado no curso 2022/23

Resolución do sorteo público anual das letras de prioridade para resolver os empates no procedemento de admisión de alumnado para o curso 2022/23.

As listaxes provisionais e definitivas de persoas admitidas e excluídas poderán consultarse na aplicación admisionalumnado (empregando a Chave 365 ou certificado dixital da Fábrica Nacional de Moneda Timbre) ou no propio centro.

page | by Dr. Radut